Skänk pengar gratis!

Skänk pengar gratis!
Tja!

Jag gissar att många av ser som läser detta brukar ha Freeride som startsida. Det brukade jag med, tills nu. Har fått nys om en sjukt bra idé skapat av några jämnåriga ljushuvuden, kallat internethjälpen. Det går ut på att man har deras sida - www.internethjalpen.se - som startsida. Intäkterna från annonserna på sidan går till olika välgörenhetsorganisationer (såsom Rädda Barnen, SOS-barnbyar etc.) Så varje gång man öppnar internet hjälper man således till att generera pengar till dessa organisationers arbete. Utan att man egentligen alltså gör någonting! Sen så är det ju bara surfa in på på Freeride som vanligt!

Så byt startsida! Jag brukar själv inte skänka pengar eller så, men att ORKA byta startsida kunde jag gå med på. Så gör man nått bra. Man hjälper personer som har det betydligt sämre än en själv.

Eftersom det inte är någon ansträngning överhuvudtaget, så finns det egentligen ingen anledning att inte byta. Eller hur?

Så gör nått bra, byt startsida till: http://www.internethjalpen.se

PS. OM ni ändå gör detta, gå in på fliken "Mina inställningar" och koppla er till "HHSS - Småttinggrupp 11".

Senast ändrad:
Skänk pengar gratis!
Yeaaa, härligt med genomslag!

GLÖM INTE koppla er till "HHSS - Småttinggrupp 11", mycket viktigt!! :) Gå in på fliken "Mina inställningar"...

Spread the love!

Senast ändrad:
Skänk pengar gratis!
Det här en riktigt bra grej! Inte mycket som krävs ifrån "vår sida", bara att gå in på sidan, tror inte ens man behöver klicka någonting... Visst, det blir bara 4 öre per uppstart, men många bäckar små... ;-)

Skänk pengar gratis!
byter direkt, jag menar varför inte? finns ju inga som helst nackdelar, bara helt sjukt bra fördelar :D

Tillbaka
Topp