Skärpning!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Wippeh

Ny medlem
Skärpning!
Fan va jag har tråkigt på jobbet. bara jävla skitinlägg senaste dygnet(i mitt tycke). Fan skriv något kul och sluta vara ute och sola eller supa. på jobbet sitter man vid datorn. punkt å pricka. Ryck upp er nu!

Anses det här som hets mot folkgrupp och innebär en prick i freerideregistret?

Senast ändrad:
Skärpning!
Ralph%20Lauren%20nickel%20spur%20belt.jpg

Vad för kunder ringer till dig då?

Skärpning!
Hmm, har lika tråkigt som dig. Sitter oxå på kundtjänst och det ringer som f*n nu.... *tyvärr* Vilket företag arbetar du för då? =)

Senast ändrad:
Skärpning!
Håller med. Det var ganska drygt just nu. Skulle gärna varit ute och surfat på/i Storsjön istället, under förutsättning att det börjar blåsa lite mera.

Skärpning!
ja, det är så fint väder ute, hmmm sitter och kollar ut över storsjön och frösön hela dagarna, om man ändå kunde ha ett jobb så man fick vara ute i detta fina väder..

Skärpning!
Det är väl bättre med skitinlägg än inga alls! Det finns ju knappt nåt att läsa på freeride längre. Alla är väl för rädda för att nån freerajdare ska komma och h8a. Jag tycker att alla ska få skriva vad f*n dom vill. Vi har ju faktiskt demokrati i Sverige och det tycker jag man ska utnyttja.

Fortsätt gör nya inlägg och trådar(förutom du Wippeh) oavsett vad nån dum freeraider säger!!!! haha

Senast ändrad:
Skärpning!
Jag jobbar i ett laboratorium i sommar, sjukt roligt!
Synd för dig att du behöver handskas med sura kunder, hehe.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp