Skate banana 2010 i Sverige

shamblr

Ny medlem
Hej!

Jag letar efter Lib-Tech Skate Banana 2010 BTX 156cm alternativt 159..

De enda handlarna jag hittar är från USA/Canada och jag vill inte betala gömda tullavgifter om det går undvika. Nån som känner till en svensk handlare med denna bräda?

Kommer snart att finnas på alla svenska webbutiker och markbutiker. Vänta några veckor bara. Jag tror att du kan förboka den hos både www.boardstore.se och www.boardlife.se.

Tror dessvärre att det är rätt kört att hitta en 2010, jag skulle leta på begagnatlistorna om jag var du.

det verkar inte bättre. det finns en del nya på ebay men vågar inte riskera typ 2000 extra i tullavgifter.
vågar inte köpa begagnat.. riskera gömda sprickor och sådär.. får helt enkelt lägga ut dom extra pengarna för att få en 2011 verkar det som

Vafan om du inte vågar köpa beg så har du nog inget annat val än att köpa 2011 modellen. är väl samma skit år till år typ

Rätt bökigt att få tag på en 2010'a. Jag hade köpesannons ute i 2 månader samt gick igenom blocket varje dag. Till slut fick jag tag på en från en kille här på forumet. Köp en 2011'a, pengar är till för att spenderas på nöje!

Mvh
Peter

PS: Jag kom precis på att Moyo i Sundsvall hade en 152(?) sent i våras som dom skulle stoppa undan inför denna säsong. Slå dom en pling eller maila om det är rätt längd! www.moyo.se

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp