Skate & Bmx, the big fight.

eHogstrom

Aktiv medlem
Sitter och läser på tacky om den sjuka betongparken stockholm ska få. Nu verkar det vara helt galet mkt skateboard åkare som verkligen hatar bmxare och inte riktigt kan uttrycka sig varför. (http://tacky.se/skateboard/artikler/display_article.asp?artikkelID=30788)
Varför detta bråk? Sjv har jag inte några problem med skateare förutom att det blir lite mer folk i parken men men det är det man får ta om man inte bygger eget. Tycker det funkar skitbra och åka skate och bmx i samma park/street-spot.

Varför detta "bråk" ?
Lets unite and make peace.

Senast ändrad:
Så kul, inte för att jag tror att bmx sliter så mycket i en betongpark men tex i vanliga ramper, där är det bara att tejpa 2lager silvertejp längst ut på pegsen då ska det inte skada mer än en skejtboard. Om både sporternas utövare kunde samsas bättre så tror jag att dom kan ha kul tillsammans! Men alla vet ju att bmxare drar dom fetaste sakerna, kanske skejtboardåkarna blir avundsjuka.

vem bryrsej om dettta brpoböem! hahahja heter titti å ja bryrmej inte våga stå upp mot era pronmle!!!!!!!! gehdå!½!//titti carro tittipär

de e väl bråk av typ samma anledningar vissa skidåkare ogillar snowboardare osv... om man ska dra en parralell dvs

allt såntdär känns ganska märkligt... men det är väl enbart drägg och sjukpensionärer som håller på och h8ar, känns väldigt tråkit...

Senast ändrad:
haha mest nyfiken varför iofs..

Freddanbflip: Stooooooort problem i staterna med pegs, vet att Mirraco har några "peg-ends" :>

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp