Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
eller nya gummin.jeppenator sa:kan vara så att gummina på truckarna är sneslitna och därför lutar truckarna lite åt nått håll.. testa med nya truckar så borde de nog gå bättre!
Vad spelar det för roll?SHAHN sa:ok, men min skateboard svänger även om jag inte står på den!:I
man ska inte ha gummin på... prova och släpp brädan nerför en backe, går den snett då så är de nå fel, annars är det du som lutar dig.simpy sa:eller nya gummin.jeppenator sa:kan vara så att gummina på truckarna är sneslitna och därför lutar truckarna lite åt nått håll.. testa med nya truckar så borde de nog gå bättre!
köpte du bara en truck? venture truckar är jävligt låga så din bräda kommer luta framåt haha ;DSHAHN sa:Har köpt en venture truck och ett par nya gummin till den andra trucken![]()
Är inte det där ett skrivfel eller skämt så vet jag inte vad..SHAHN sa:Har köpt en venture truck och ett par nya gummin till den andra trucken![]()