Skatehouse.dk

Skatehouse.dk
henning2 sa:
Vad är det du ska ha där i från, det finns ju mängder med svenska skateboard sider :)
Jag ska ha ett par truckar sen kanske hjul.

Kan du inte säga nån billig svensk sida då?

inte junkyard, top12 och såna kända sidor har kollat på alla dom sidorna

Skatehouse.dk
www.junkyard.se
www.streetlab.nu
www.bananaz.nu
www.riverfarmfamily.com
www.boarstore.se
www.caliroots.com
www.coyoteboardstore.se

Skatehouse.dk
henning2 sa:
www.junkyard.se
www.streetlab.nu
www.bananaz.nu
www.riverfarmfamily.com
www.boarstore.se
www.caliroots.com
www.coyoteboardstore.se
Det är verkligen billigt med truckar för 500-800 kr på top12 har jag hittat ett par, No brand truckar för 249kr det är rätt billigt på alla andra affärer kostar dom ju 499, 699 och 399.

Skatehouse.dk
the_G sa:
henning2 sa:
www.junkyard.se
www.streetlab.nu
www.bananaz.nu
www.riverfarmfamily.com
www.boarstore.se
www.caliroots.com
www.coyoteboardstore.se
Det är verkligen billigt med truckar för 500-800 kr på top12 har jag hittat ett par, No brand truckar för 249kr det är rätt billigt på alla andra affärer kostar dom ju 499, 699 och 399.
Då får så jävla mycket mer kvalitet om du köper typ independent, thunder, venture truckar !

Dom där på top12 är verkligen inte bra så du vet.

Skatehouse.dk
henning2 sa:
the_G sa:
henning2 sa:
www.junkyard.se
www.streetlab.nu
www.bananaz.nu
www.riverfarmfamily.com
www.boarstore.se
www.caliroots.com
www.coyoteboardstore.se
Då får så jävla mycket mer kvalitet om du köper typ independent, thunder, venture truckar !

Dom där på top12 är verkligen inte bra så du vet.
Jag är inte så jäkla bra själv heller så jag kanske inte behöver det bästa när jag har skejtat i 4-5 veckor

Skatehouse.dk
asså spela roll om du bara sk8at i nåra veckor köp ett par bra truckar. Jävligt surt sen när du blir bättre om du har ett par skittruckar. Ja köpte ett par billiga när ja precis börjat å dom gick isönder direkt när man började olla ner för typ lastbryggor m.m. Så köp ett par dyrare truckar. Hjul å kullager spelar inte så jävla stor roll.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp