Skejtare brutalt arresterade

Schnyggt jobbat Glenn!
Soft att vår polis e lite mer lose när d kommer till sådant =P
Ser ingentligen inte några större problem med att åka bräda på gatan... D e väl rail å skit som dom kanske blir grinig på

SnowboardEliten sa:
men polisen e fan dum i huvet hur fan de än är, dom e juh minst lika dum i huvet här!!!
tycker dock att polisen i sverige är rätt okej.. har aldrig haft problem me dom. å dom har rätt bra tolerans här i sverige. här varnar dom ju istället för att gripa direkt!

amerika i sig är ett mycket speciellt land... men att gå så aggresivt på försvarslösa barn är väll ändå att ta i!? eller? helt sjukt enligt mig men får man inte skejjta dära så får man inte men sen att behöva använda så mycket våld och massa hot är väll ändå att ta i LIIITE för mycket.. jag förstår inte hur den polisen tänker... samt att en till snut kommer men han säger inte till den andra att lungna sig? han bara håller ner nån unge... helt sjukt...

näää, nog tycker jag vi har de bra här i sverige med poliserna.. tycker vi ska sluita gnälla på dom även om dom åxå kan göra misstag =)=)

O and O

SnowboardEliten sa:
men polisen e fan dum i huvet hur fan de än är, dom e juh minst lika dum i huvet här!!!
Hrhmmm.... Har du tänkt på att i usa.. om du käftar emot polisen, så åker du ner på typ 2 min... i sverige kan du käfta emot väldigt mycket innan dom arresterar dig...

Säg fuck you till en amerikansk polis, sen till en svensk polis. Eller, fråga nån som åker bräda här.. som har skejtat på nån platsdär dom inte får, så åker en polis förbi.. det är ganska slappt här.. och i usa, åk där du inte får åka, då jävlar, då går d dåligt.

Dynamit_Harry sa:
SnowboardEliten sa:
Hrhmmm.... Har du tänkt på att i usa.. om du käftar emot polisen, så åker du ner på typ 2 min... i sverige kan du käfta emot väldigt mycket innan dom arresterar dig...

Säg fuck you till en amerikansk polis, sen till en svensk polis. Eller, fråga nån som åker bräda här.. som har skejtat på nån platsdär dom inte får, så åker en polis förbi.. det är ganska slappt här.. och i usa, åk där du inte får åka, då jävlar, då går d dåligt.
EDIT: Ja, man måste ha perspektiv, dom kanske stod och gjorde någor fuffens innan dom filmar.. Men, jag tror att dom bara skejtade.

hahaha, fan vilken tråkig dag snuten måste haft!
men fan de e ju inte smart att försöka att springa ifrån honom:P

o andra sidan amerikanska snutar e ju inte friska i huvvet o att de orkar bry sig
i sverige hade de gått fram o snacket emd dom

men SnowboardEliten: wtf? var har du erfarenhet av så här dumma snutar i sverige??
bara undra.....

man bara frågar sej hur faan han blev polis. man blir så jävla förbannad... undra vem som hamnade i fängelse egenligen, jag chansar på polisen ;)

lahhTi sa:
amerika i sig är ett mycket speciellt land... men att gå så aggresivt på försvarslösa barn är väll ändå att ta i!? eller? helt sjukt enligt mig men får man inte skejjta dära så får man inte men sen att behöva använda så mycket våld och massa hot är väll ändå att ta i LIIITE för mycket.. jag förstår inte hur den polisen tänker... samt att en till snut kommer men han säger inte till den andra att lungna sig? han bara håller ner nån unge... helt sjukt...
I ett land där "försvarslösa barn" kan komma över vapen lika lätt som minderåriga fixar sprit här i Sverige fattar jag att polisen är mer aggressiv. Inget som säger att ngn annan av ungdomarna inte är beväpnade med ngt kniv/pistol/vadsomhelst och bara väntar på rätt läge, gäller att visa vem som bestämmer där.

theseb sa:
tycker att vi har en fin bild av det typiska amerikanska maktmissbruket här... Snutsvin som bara för att dom har en blank ful jävla bricka på bröstet så tror dom att dom kan göra precis som dom vill, men som någon sa, hade det gått upp i domstol hade skejtarna garanterat förlorat för att det var just en snut, hittat något väldigt svagt kryphål i usa's förövrigt sjuka rättsystem och vänt det mot skejtarna. Usch, sånt här gör mig jävligt förbannad.
Skönt att du kommer är och berättar hur det ligger till, nu vet jag exakt hur det går till i amerikatt...

Tillbaka
Topp