Skejtare brutalt arresterade

"There people out there doing drugs and shit and you care about some kids riding a piece of wood"

Senast ändrad:
woho,dit ska jag åka på semester och åka lite =) =) =) =) =) sen om polisen kommer så ska jag kissa på han.

-Can I get my hat?

-No, You aint gonna need it.

-Why not?

-Cause you're going to jail.

Asså skulle dom gjort så mot mig/polare så skulle jag försökt slått ner han av illska:@

Är det bara jag som förstår polisen i fråga?
Det är väl självklart att man inte ska få åka runt hur som helst på sådana där rullbrädor? Tänk om dom skulle åka på någon fotgängare, eller bil eller vad som helst. Nej sånt där bus borde förbjudas.

- Get your hands behind your back, do you understand?
- Yes, sir.
- Or I'll spray you.

Hjalle_S sa:
-Can I get my hat?

-Why not?

Asså hur kan man reagera så när det enda han har gjort är att åka skateboard?

att polisen ens orkar bry sig, jag lovar att han inte hade nått vettigt att göra och så var han tvungen att arrestera några skateboard åkare som inte hade gjort nått olagligt!
sjuka poliser det finns asså!

psander sa:
- Get your hands behind your back, do you understand?
- Yes, sir.
- Or I'll spray you.

Hjalle_S sa:
-Can I get my hat?

-Why not?

Asså hur kan man reagera så när det enda han har gjort är att åka skateboard?
Enkelt... får en amerikansk polis för sig nåt och du gör motstånd så åker du dit för motståndet du gör. han rabbla ju upp typ 3 olika saker som skateren gjort och inget handlade om skateboardåkningen, bara at han sprang och och inte lydde order osv.

Gissa om den snuten inte fått en donut på länge..

En eloge till killarna som i slutet garvar åt det hela och säger "this is ridiculous man" till varandra, skönt avslappnad skate-inställning! :)

ååå va fan får dom inte å skate för? vilket jävla tramss asså, fan vilka äckliga människor som är sådär störda.

Hjalle_S sa:
Det är väl självklart att man inte ska få åka runt hur som helst på sådana där rullbrädor? Tänk om dom skulle åka på någon fotgängare, eller bil eller vad som helst. Nej sånt där bus borde förbjudas.
Självklart bör han säga till om det nu är så att det är förbjudet vilket jag inte vet, men räcker det inte bara med att säga till då? En av grabbarna frågar ju till och med det. Att arrestera någon för detta är väl skapligt hårt.

Senast ändrad:
Petteurr sa:
Hjalle_S sa:
Självklart bör han säga till om det nu är så att det är förbjudet vilket jag inte vet, men räcker det inte bara med att säga till då? En av grabbarna frågar ju till och med det. Att arrestera någon för detta är väl skapligt hårt.
det e ju klart som faen att skejtarna springer iväg när han säger med aggressiv röst: "your under arrest", "oh your going to jaild kid", "get down or ill spray you".

Det sjukaste är ju när han brottar ned en försvarslös tjej och en kille på marken genom att ta ett hårt grepp runt halsen?!

Detta visar att polisrekryteringen inte har fungerat som den ska: Rötägg som denna nazisnut ska inte få bli polis!

stevik sa:
Detta visar att polisrekryteringen inte har fungerat som den ska: Rötägg som denna nazisnut ska inte få bli polis!
har inte koll på hur det är i USA men om skejtarna nu tar upp detta till rätten så kommer dom bara misslyckas i och med att det var en snut?

Tillbaka
Topp