öhh? hur stort ska ett hopp vara?halfleif sa:hur hög tror ni att en miniramp ska vara på ett ungefär ?
men jag undrade lite vars gränsen för att vara lika låg som en micro eller lika hög som en vertYou-Know-Who sa:öhh? hur stort ska ett hopp vara?halfleif sa:hur hög tror ni att en miniramp ska vara på ett ungefär ?
hur länge ska man räkna på kurregömma?
vilken storlek vill en människa ha på kläderna?
hur många bokstäver kommer boken ha när den blir klar?
går ju inte att svara exakt på den fråga direkt
edit: såg att du skrivit ungefär, så min idé om att förklara för dig att det inte går att svara exakt på den frågan gick i stöpet.
Bygg en fet quarterpipe och så bailar du lika hårt som jake brown i x-games! Fan vad brutalt det skulle se ut!halfleif sa:men jag undrade lite vars gränsen för att vara lika låg som en micro eller lika hög som en vertYou-Know-Who sa:öhh? hur stort ska ett hopp vara?halfleif sa:hur hög tror ni att en miniramp ska vara på ett ungefär ?
hur länge ska man räkna på kurregömma?
vilken storlek vill en människa ha på kläderna?
hur många bokstäver kommer boken ha när den blir klar?
går ju inte att svara exakt på den fråga direkt
edit: såg att du skrivit ungefär, så min idé om att förklara för dig att det inte går att svara exakt på den frågan gick i stöpet.
efter lite sökning hitta jag det själv, under 90cm är micro, över 2 meter är vert. blir nog att bygga micro på bakgården för mig
Högre är ju förstås mer jobb, men också mycket roligare att åka i.halfleif sa:men jag undrade lite vars gränsen för att vara lika låg som en micro eller lika hög som en vert
efter lite sökning hitta jag det själv, under 90cm är micro, över 2 meter är vert. blir nog att bygga micro på bakgården för mig