Ska åka Ski Around den 26 jan. Japp, bokat och klart! Åkte Ski
Across förra året och det var en klockren resa förutom Apex som
sög. Men Apex är utraderad från årets variant. Årets upplaga av
SAR ser otroligt bra ut. Jag menar Fernie, Red Mountain, Whitewater
och Kickin Horse. Bättre blir det inte. Att man måste häcka någon
dag i Banff får man ta. Det går ju alltid att shoppa.
Själva reseformen, 9 st som skumpar runt i en van är faktiskt
roligare än det låter, bara du åker med likasinnade. Allt är fixat:
rum, liftkort, frukost m.m tar guiden hand om. På det hela taget en
rolig, prisvärd och suverän skidresa. BOKA!