Skicka K2 brädor till europa!

balance

Ny medlem
Dollarn är låg, jag behöver en ny bräda. Köpa från USA, ja tack!
Men varför skickar dom jävlarna inte K2 brädor till Sverige? Jag har då inte hittat en enda hemsida som gör det, har du? Sjukt tacksam för tips i alla dess former.

Skitmånga skickar till EU. Kolla tactics och the-house. Sen finns ju fler bra affärer å.

skitmånga skickar till eu? jag har inte hittat en enda sida som skeppar över k2. suck, blir så trött på skiten.

Fattar du vad långa paket kostar att frakta över atlanten
Går som skrymmande när man kommer upp i den längden, sjukt dyrt

Senast ändrad:
Det lönar sig sällan att köpa en bräda på andra sidan Atlanten om man ska beställa den på webben. Frakt och moms äter upp i princip hela förtjänsten. Du kanske tjänar 3-4 hundralappar eller så och sen står du med en bräda som inte går att reklamera i Sverige om något skulle hända.

Köp i Sverige!!

jjosefsson sa:
Fattar du vad långa paket kostar att frakta över atlanten
Går som skrymmande när man kommer upp i den längden, sjukt dyrt
Taget från www.trusnow.com så ligger frakten för en bräda till Sverige på: $74.95 ca = 478kr vilket jag inte tycker är dyrt, dock så kan ju tull + moms tillkomma så till slut kan man hamna på samma summa som en bräda i Sverige, dock med svårigheter när det kommer till reklamationer osv.

Men har du kollat på stället från Europa? typ www.absolute-snow.co.uk, www.blue-tomato.com osv?

Jag har lite kontakter i usa som kan skicka över den = hälften av frakten och ingen tull. Sen finns det sidor som är sjukt nice som skriver att det är en provbräda = ingen skatt, tull eller nått om man ber dom snällt.
Men ja det är K2 som inte vill skicka över.
Men hey, fan tack för blue-tomato! Helt ok pris och har brädan jag vill ha :D

Har skickat efter mina efterlängtade K2 Raygun nu, tack igen för tipset om blue-tomato! :D Galet glad.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp