Skicrossbanan i Idre!?

Skicrossbanan i Idre!?
Håller med. Jag va där dagen efter o undrade samma sak.

"Brädlandet" skall vara åter runt men vill man blåsa på skidor är det bara kullersten vid chocken man får nöja sig med.

Skicrossbanan i Idre!?
för att folk har haft en förmåga att ge sig ut på saker som dom inte kan åka och det har resulterat i att folk har skadat sig och skyllt på idre sen. banan tog pckså upp halva västbacken och dom ville ha platsen till alla vanliga skidåkare och till selftimern...

Skicrossbanan i Idre!?
Aha... jo, det där med att det är farligt förstår man ju. JInte för att jag ska dit, men jag tycker ändå att det var onödigt att ta bort den för er som ska dit. Idre består ju inte bara utav Västbacken och selftimern skulle man ju kunna flytta kanske...?

Skicrossbanan i Idre!?
Fast om de tog bort den kan de väl lika gärna schakta bort hela Chocken? Där har det ju gått snett så det räcker.

Nej, det enda godtagbara skälet tycker jag är att den tar plats från Idres antagligen mest åkta backe.

""Brädlandet" skall vara åter runt men vill man blåsa på skidor är det bara kullersten vid chocken man får nöja sig med."

Får man som skidåkare inte åka i brädlandet? Det vore ju ett skämt från Idres sida i så fall. Jag skulle antagligen göra det i alla fall. Jag ska upp vecka 4 tror jag, då ska jag kolla upp det hela.

//Dr. Snow

Tillbaka
Topp