Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Antingen dunkar du fet hip hop i form av Mobb Deep, EPMD, Swollen Members och Atmosphere eller så kör du på Guano Apes.. Lords of the bords, big in japan, open your eyes.. är riktigt sköna låtar!
Ett måste är ju såklart Adam F - Circles, går alldeles prima med en skön remix av den också. Ett tips e isf "Roni Size remix". fullt ös... helt enkelt Världens skönaste pudermusik... (förövrigt typ soundtracket till kultfilmen appochalypse now, tror jag iaf.. :P)
jag tycker du ska lyssna på sven ingvarss som e helt underskattade enligt min, om något udda men breda smak... sen kan du dra stockholms negrer - ät skit
ingen skidmusik, eftersom det inte finns någon hahaha
men väl skön svensk punk!
Techno o åter Techno!!! finns inget bättre! ladda ner lite låtar av Gigi dágostino o sen ett måste! nämligen dj mango me låten eurodancer! me nåra sånna låtar e hela skidveckan räddad.