Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ifall du har en sony ericsson telefon så kan man göra ett eget tema, men då är det bra om man kan använda photoshop. Allt blir mkt lättare då.Allex sa:Ingen aning faktiskt men jag lånar tråden lite, någon som vet var man få tag på skidteman till mobilen ?
inget tema direkt, kanske utryckte mig lite fel, jag har använt en massa program baraaddeboras sa:Deespin, det var hett. Vad heter det?
Laddade Upp den Dåråaddeboras sa:okej deespin: tackar, för svaret
uhm, diggade iaf bakgrunden på första bilden
ajdå märkte nu att den blivit väldigt liten när jag laddat upp den, så den blir suddig om man ska ha som bakgrundaddeboras sa:sweeet, tack ska du ha!
testa www.speedyshare.com :D vore jäkligt shysst om du kunde ladda upp den andra bilden med killen som railar, sjukt snygg :DDeespin sa:ajdå märkte nu att den blivit väldigt liten när jag laddat upp den, så den blir suddig om man ska ha som bakgrundaddeboras sa:sweeet, tack ska du ha!
får ladda upp den nån annan stans en annan gång i en annan nånting
klas som bakgrund jueDeespin sa:inget tema direkt, kanske utryckte mig lite fel, jag har använt en massa program baraaddeboras sa:Deespin, det var hett. Vad heter det?
programet för menyn till höger heter "objectdock"
programet för vändret och tv, heter samurize, kan dock vara lite krångligt i början eftersom man måste lägga in massa script och skit.
om jag har verktygsfältet uppe så har jag nått speciellt skin på det, lite olika från tex stylexp eller windowblinds
då kan det se ut nått sånt här: (gammal bild)
Större bild
http://img329.imageshack.us/img329/523/wmp20jc.png
kolla på Dread-Head @ freeride det är han som åkerCRILLZORSTYLE sa:testa www.speedyshare.com :D vore jäkligt shysst om du kunde ladda upp den andra bilden med killen som railar, sjukt snygg :DDeespin sa:ajdå märkte nu att den blivit väldigt liten när jag laddat upp den, så den blir suddig om man ska ha som bakgrundaddeboras sa:sweeet, tack ska du ha!
får ladda upp den nån annan stans en annan gång i en annan nånting
jo lite för flashigt..Oscarx sa:
denna e rätt ball men lite för flashigt. inte så mycket skidtema heller... tyvärr användargränsnittet heter i alla fall Beryl och används tillsammans med Ubuntu.
Deespin hur har du gjort om vad ska man säga temat eller men typ när man trycker på start??? har du något speccielt program ellerDeespin sa:inget tema direkt, kanske utryckte mig lite fel, jag har använt en massa program baraaddeboras sa:Deespin, det var hett. Vad heter det?
programet för menyn till höger heter "objectdock"
programet för vändret och tv, heter samurize, kan dock vara lite krångligt i början eftersom man måste lägga in massa script och skit.
om jag har verktygsfältet uppe så har jag nått speciellt skin på det, lite olika från tex stylexp eller windowblinds
då kan det se ut nått sånt här: (gammal bild)
Större bild
http://img329.imageshack.us/img329/523/wmp20jc.png