Skidaffärer/pjäxbutiker GÖTEBORG!

christian_L

Ny medlem
Tjena bor i Jönköping och deras pjäxsortiment är inget att hurra över så tänkte kolla med er här på freeride och främst er göteborgare om ni kan tipsa om affärer i götet som har stort utbud med pjäxor? Tänkte främst prova Full-Tilt pjäxor men även Dalbello är jag sugen på. Har hört väldigt gott om dessa två pjäxor. Är grymt sugen på Full-Tilts Booter pjäxa. Hoppas den sitter lika bra som alla säger att den gör bara. Så mata på med info så skulle det verkligen uppskattas.

PEACE!

Tack för svaren. Skistore hade bara Full-Tilts high five modell och udens säljer inte full tilt i år och adams har jag hört har blivit sämst. Har försökt ringa dom tre dagar i rad nu och ingen svara. Fetttt service!

ja, jag vet faktiskt inte heller vad som hänt på adams. men de tre jag nämnde är de tre stora butikerna. skistore är nog att rekommendera. de kan säkert beställa åt dig om de handlar med FT.

Jag tkr adams är bra med kunnig personal. Sen att deras webshop inte är igång är ju inte så bra men om man åker dit så är det finfint. Skistores webshop är väl bra men deras affär är som en liten städskrubb så inge vidare där. udéns vet jag inte så mkt om faktiskt.

lycka till :)

Tillbaka
Topp