Skidåkning i Österrike, åka ner i början av januar

blocparty

Ny medlem
Hej!

Är en kille på snart 19 som ska åker ner till Österrike och Badgastein i början av januari.
Så nu undrar jag om det finns tips på något billigt boende som man kan boka hemifrån, och bo på någon vecka för att sedan leta vidare där nere.
Är det någon annan som har lust att hänga med eller leta boende tillsammans är det bara att höra av sig så kan vi säkert komma fram till något.
Skriv er msn, eller adda, tankare@hotmail.com

Skulle du kunna länka till deras hemsida för jag fann bara hotell som heter så i Schweiz?
tack!

oy, vi är två grabbar som drar ner i början av januari och tänkte åka lite bräda. Det är första säsongen så har inga kontakter där nere direkt. Nån som har nått bra tips ang. Boende/jobb mm. Skulle nog kunna dela ställe att bo på med några så kom gärna med förslag...

Ciao

Jag åker ner ensam i början på januari, är sjukt på att dela boende! Har några kontakter som hyr ut lägenheter som jag ska kolla upp.

jag är på att dela boende också som sagt, jag tar mig ner i januari. hör av dig!

Vi är ett par (en kille en tjej=kan alltså dela säng) ;) som är nere i österrike nu och letar desperat billigt boende på någon rolig skidort i österrike (vart som hellst) delar gärna boende :D vi hade tänkt stanna till mitten av feb ungefär.

/Stina

Jag tänkte börja med att bo på krone tills jag löser boendefrågan, kommer till badgastein 10 jan.

Okej okej, du löser nog boende frågan relativt snabbt skulle jag tro, s hör av dig när/ om du har löst boende

Hey dudes! Jag och två polare är nere från den 10'e och det hade varit sweet å hänga med soft folk som kan dalen, varit där nån gång innan (eller inte) Iaf det hade varit gött med lite skönt folk. Och krisar det för nån kanske det t.o.m går att klämma in nån i vårat rum (inte med säkerhet jag vet inte hur hårt österrikarna tar på icke-betalande inneboende)

det låter ju riktigt soft, jag kommer nog ner i januari nån gång och träffar gärna trevliga svenskar, om ni har plats i rummet så betalar jag gärna för mig. Det hade varit riktigt soft! hör av er!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp