skidbutiken.com, Bra sida?

Heke

Medlem
tjenare

har tänkt beställa ett par jjs från skidbutiken.com är detta en sida man kan lita på.
hur e deras montering utav bindningar. någon som har haft nått problem med dem?

Jag beställde ett par Alpha 1:or där ifrån för 7 dagar sedan, leveransen går att följa steg för steg och allt verkar okej. tar dock ett litet tag att få skidorna eftersom dem skeppas från helsingfors! Men om du är orolig för att sidan är en bluff så kan du ju välja betalnings-alternativet "betala vid leverns" så betalar du på postkontoret när du hämtar ut dem (tjänsten kostar endast 20kr extra)

Oscar

Jag beställde där ifrån förra året, jag fick mina skidor inom en vecka.
om dom inte har ändrat så monterar dom inte bindningarna, utan skickar bara med dom.
Jag ska nog beställa ett par JJ därifrån oxå.

tack för alla kommentarer blir att beställa där ifrån sitter ju inte fel med en hjälm och ett par googles på köpet heller

E-Rockner sa:
edw sa:
E-Rockner sa:
Beställde nyss ett par skidor där ifrån och fick med en hjälm och ett par goggles på köpet :)
sääääääääkert, bääävisa ??
http://www.skidbutiken.com/~58VSx0000003/?Y999=PIF&Y104=JVJ0910

"SOMMARERBJUDANDE ! Om du lägger en order nu för leverans och betalning i Oktober så bjuder vi på en Giro Encore hjälm samt ett par Smith Fuse skidglasögon till ett värde av 2100 kr. "
fan va najs att man får de :O

Jag beställde ett par skidor ifrån Skidbutiken.Com och fick dom
levererade ända fram till ytterdörren 4 dagar efter beställningen.

En riktig SUPERSIDA!! :D

Jag kan varmt rekommendera den.

Är det någon som fått något meddelande eller liknande om eran order som skulle skickas i oktober? Är ju den 2a oktober nu ju och man vill ju ha sina skidor så fort som möjligt :)

Jag beställde mina K2 Hellbent från skidbutiken och de kom efter 4 arbetsdagar. Fick även ett mail från det företaget som skötte logistiken så jag kunde följa paketet från deras lager till posten hos mig. Funkade riktigt bra! Rekommenderar verkligen sidan!

Senast ändrad:
Jag har oxå beställt ett par jj:s.. mailade och frågade och dom sa att dom kommer levereras i slutet på oktober.

Jag har fått hem mina skidor som jag förbeställt nu!

Och det är en riktigt bra sida! sjukt billigt och snabb leverans, har tidigare erfarenhet vid köp av bindning..

Jag fick nyss hem mina anthems. inte åkt på dom än men är än så länge nöjd. Skidorna var väl paketerade i skyddsplast och kartong av finaste kvalité. Man kunde följa skidorna steg för steg var de befann sig under hela leveransen och dom har mycket bra priser. Jag rekommenderar varmt skidbutiken.com!

Jag har också mailat med dom, först sa dom i början av oktober sen när dom nite kommet den 10onde så mailade jag igen då sa dom i mitten av oktober, nu mailade jag dom för typ en vecka sen då sa dom att dom skulle komma in i lager om bara några dagar. Jag har iaf inte fått några skidor än.. Konstigt att sport-conrad redan fått de och inte dom?

sji sa:
Jag har också mailat med dom, först sa dom i början av oktober sen när dom nite kommet den 10onde så mailade jag igen då sa dom i mitten av oktober, nu mailade jag dom för typ en vecka sen då sa dom att dom skulle komma in i lager om bara några dagar. Jag har iaf inte fått några skidor än.. Konstigt att sport-conrad redan fått de och inte dom?
Alpingaraget har också fått in från Armada,det kan ju ha något med att skidbutiken ligger i Helsingfors. Skulle jag tro iallafall

sji sa:
Tror inte du behöver oroa dig. De skickar de till dig så fort de får in skidorna.

Jag fick mina den 2/10, men det var line. Kan ju vara skillnad i leveransen. Sport-conrad och skidbutiken behöver heller inte ha lagt sin beställning exakt samtidigt och det kan hända att skidbutiken får andra eller tredje batchen av skidor som skickas ut.

Japaner sa:
Jag fick mina den 2/10, men det var line. Kan ju vara skillnad i leveransen. Sport-conrad och skidbutiken behöver heller inte ha lagt sin beställning exakt samtidigt och det kan hända att skidbutiken får andra eller tredje batchen av skidor som skickas ut.
Vilka Line skidor var det?? väntar själv på ett par motherships, börjar också undra om dom kommer någon gång.

Kan lägga in en tumme upp för skidbutiken iaf. Beställde ett par gotama 2010 nu för en vecka sen och fick dom + ett par gratis googles snabbt levererade. Fint inpackat och allt var bra så tummen upp för Skidbutiken.com

frodo85 sa:
Japaner sa:
Vilka Line skidor var det?? väntar själv på ett par motherships, börjar också undra om dom kommer någon gång.
Det var ett par anthem. :)

0707556699 var en jerry som ringde mig, ang om jag ville ha årets eller fjolårets jester då dom inte fått in årets ännu.

Någon som har hört något om JJ? jag har försökt maila skidbutiken, men inget svar ännu.
Det börjar närma sig november och jag har inte hört något om att mina är skickade, så också att Armada JJ inte längre finns för försäljning längre på hemsidan.....

Hmm det var konstig, Har du testad ringa? Mina skickades som sagt i måndags och borde komma fram idag.

nej jag har inte testat ringa, får väl göra det :)
En fråga bara, har du betalat din redan eller kör du på postförskott?

Tillbaka
Topp