Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
sääääääääkert, bääävisa ??E-Rockner sa:Beställde nyss ett par skidor där ifrån och fick med en hjälm och ett par goggles på köpet![]()
seriös? om du kollar på deras sida så kan du ju själv se kampanjen.edw sa:sääääääääkert, bääävisa ??E-Rockner sa:Beställde nyss ett par skidor där ifrån och fick med en hjälm och ett par goggles på köpet![]()
http://www.skidbutiken.com/~58VSx0000003/?Y999=PIF&Y104=JVJ0910edw sa:sääääääääkert, bääävisa ??E-Rockner sa:Beställde nyss ett par skidor där ifrån och fick med en hjälm och ett par goggles på köpet![]()
fan va najs att man får de :OE-Rockner sa:http://www.skidbutiken.com/~58VSx0000003/?Y999=PIF&Y104=JVJ0910edw sa:sääääääääkert, bääävisa ??E-Rockner sa:Beställde nyss ett par skidor där ifrån och fick med en hjälm och ett par goggles på köpet![]()
"SOMMARERBJUDANDE ! Om du lägger en order nu för leverans och betalning i Oktober så bjuder vi på en Giro Encore hjälm samt ett par Smith Fuse skidglasögon till ett värde av 2100 kr. "
nej ingenting ännu....dude_90 sa:Är det någon som fått något meddelande eller liknande om eran order som skulle skickas i oktober? Är ju den 2a oktober nu ju och man vill ju ha sina skidor så fort som möjligt![]()
Jag väntar fortfarande, har inte fått något mail om att dom har skickat mina JJ än heller.sji sa:är de någon som fått sina jj än?
Vilka skidor beställde du? :PTheFibretech sa:Jag har fått hem mina skidor som jag förbeställt nu!
Och det är en riktigt bra sida! sjukt billigt och snabb leverans, har tidigare erfarenhet vid köp av bindning..
Völkl ledge!:DLeoWaldner sa:Vilka skidor beställde du? :PTheFibretech sa:Jag har fått hem mina skidor som jag förbeställt nu!
Och det är en riktigt bra sida! sjukt billigt och snabb leverans, har tidigare erfarenhet vid köp av bindning..
Alpingaraget har också fått in från Armada,det kan ju ha något med att skidbutiken ligger i Helsingfors. Skulle jag tro iallafallsji sa:Jag har också mailat med dom, först sa dom i början av oktober sen när dom nite kommet den 10onde så mailade jag igen då sa dom i mitten av oktober, nu mailade jag dom för typ en vecka sen då sa dom att dom skulle komma in i lager om bara några dagar. Jag har iaf inte fått några skidor än.. Konstigt att sport-conrad redan fått de och inte dom?
Tror inte du behöver oroa dig. De skickar de till dig så fort de får in skidorna.sji sa:Jag har också mailat med dom, först sa dom i början av oktober sen när dom nite kommet den 10onde så mailade jag igen då sa dom i mitten av oktober, nu mailade jag dom för typ en vecka sen då sa dom att dom skulle komma in i lager om bara några dagar. Jag har iaf inte fått några skidor än.. Konstigt att sport-conrad redan fått de och inte dom?
Vilka Line skidor var det?? väntar själv på ett par motherships, börjar också undra om dom kommer någon gång.Japaner sa:Jag fick mina den 2/10, men det var line. Kan ju vara skillnad i leveransen. Sport-conrad och skidbutiken behöver heller inte ha lagt sin beställning exakt samtidigt och det kan hända att skidbutiken får andra eller tredje batchen av skidor som skickas ut.
Det var ett par anthem.frodo85 sa:Vilka Line skidor var det?? väntar själv på ett par motherships, börjar också undra om dom kommer någon gång.Japaner sa:Jag fick mina den 2/10, men det var line. Kan ju vara skillnad i leveransen. Sport-conrad och skidbutiken behöver heller inte ha lagt sin beställning exakt samtidigt och det kan hända att skidbutiken får andra eller tredje batchen av skidor som skickas ut.
skulle du kunna skriva nummret som de ringde ifrån i min gästbok? de svarar fan inte på mail så ska ringa och ta ett snack med demcrillssssss sa:fick ett samtal om att mina Armada JJ kommer i slutet av veckan! =)