Skidfilm!!!

xJONx

Ny medlem
Skidfilm!!!
Här kommer en skidfilm från SAALBACH 01/02.

tanka ner från:

http://w1.319.telia.com/~u31926956/trailer.avi

Det är bara en kort trailer, Allt det gottiga finns på den riktiga filmen (50 minuter lång, 700mb och mycket bättre kvalité).

Om någon är sugen på hela filmen kan ni kontakta mig på jon@vas.se, så fixar vi det.

Ha en bra dag.

Jon

Skidfilm!!!
Det är bara fina människor med i filmen.

En hel del lokala talanger från Landvetter, Sweden. Några skåningar och lite 08:or.

En skön rulle helt enkelt.

Skidfilm!!!
Trailern funkar ju för fan inte.....jag har real player men ändå funkar det inte.............ska man ha ett annat program ?

Skidfilm!!!
Hallå!

Såg kul ut den där filmen, slo-mo-klippen ser dock lite ryckiga ut, har du testat Motion Perfect? Finns nog att tanka hem på Kazaa. Blir grym kvalitet på slo-mo med den. Alternativt är det vara DivX-packningen som gjort den ryckig. Rekommenderar dock MP, den interpolerar fram bildrutor vid långsam slo-mo.

/Freddelito

Skidfilm!!!
FAn telemarkskillen rockade ju fett !!! veme det ?

Förresten kan man få tanka filmen av dig elelr.....hur lång är hela ?

Skidfilm!!!
Hmm... den där filmen sög ju!
Jag brukar inte vara den som klagar... men åkarna var ju kassa. Att åka puder i sån liten lutning är ju ingenting. Och var är droppen och dom lyckade jibberlandningarna?

Skidfilm!!!
lutningen ser oftast liten ut om åkningen filmas från marken eller om man håller kameran snett. Prova själv får du se.

Tillbaka
Topp