-skidfilm-

xJONx

Ny medlem
-skidfilm-
Här kommer en film som jag knåpat ihop. Den är inspelad i Paznauntal, Österrike under säsongen 02/03.

ftp://xjonx:film@130.236.208.210:21

tack som fan till Mr. Newstream.

Glöm inte att skriva precis hur fett ni sågar den.

Ha en bra dag.

Jon

den lilla filmen finns även på:
http://aviana.csbnet.se/~jenny/

-skidfilm-
Uppkopplingen är inte sådär brutalt snabb, men det finns gott om tid. Det är flera månader kvar till vintern.

/JOn

-skidfilm-
Hey,

Nu har jag sett den kortare filmen.. riktigt kul. Vissa åk ær ju bra klass på.. andra inte ;)

Fixa lænken till den filmen med bættre kvalite så ska jag genast ladda hem den.

Bra initiativ att lægga upp filmen før nerladdning! Mer sådant nu nær bredbandet har revolutionerat våra hem.

-kristian

-skidfilm-
Ta och komprimera ner den till Mpeg eller wmv så att filerna blir lite mindre. En dryg halv GIG att ladda ner från din uppkoppling blir lite väl jobbigt att hämta. Kul annars. Ser fram emot att få se den.
/SH

-skidfilm-
Den stora filmen är tyvärr inte på servern längre. Om nån verkligen vill ha den får ni skicka ett mail till jon@vas.se så löser jag det.

-skidfilm-
Till er som inte får det att funka:

Ladda ner senaste divx, på www.divx.com annars kan det bli alla möjliga fel.

Då SKA det funka.

-skidfilm-
Vilken grym film !

Jag gillar dom "vanliga" bitarna som visar bummarnas liv.

Men allra bäst är att se alla misslyckade försök innan man lyckas med
tricken. Det döljs så ofta i andra filmer, vilket jag tycker är lite tråkigt.

-skidfilm-
Cleanare film får en leta efter.
Skriv till DownFilm och be dem lansera den, sen kan ni sörpla paraplydrinkar på bahamas resten av livet och behöver knappast bekymra er om 240:s som säckar ihop.

P.S. Brysselsteget är min personliga favorit, dog nästan av skratt D.S.

-skidfilm-
Får väl smaska hit mitt inlägg från den andra tråden:
-----------------------------------------

Tror många har missat den här filmen som är årets bästa säsongsskildring. Är värd mer uppmärksamhet! Det var lite stiltje på forumet när den presenterades.
xJonx var på rätt väg redan med Saalbachrullen förra året, men i år har nivån höjts måste jag säga. Sevärt!

BARA ATT LADDA NER!

"Inge snack!"
(citat G Melen ur filmen PPII)

Att det tar lite tid spelar för satan mindre roll. Låt skiten stå bara.
-----------------------------------------

... och var är säsongsfilmerna från Engelberg, Chamo-X, Verpan, Anton, BadG, Val T/D, Andermatt, Zillertal, Saalbach, Kitz, Serre och Aosta? Dröjer tycker jag...

Tillbaka
Topp