Skidfilmer för udda vintersport?

Outlander

Medlem
Finns de några snowbike/snowskate/snowblade skidfilmer på nätet eller på DVD..?

Senast ändrad:
förstår inte varför du vill ha snowblades filmer när "riktiga skidfilmer är så mkt bättre!

aaa, "blades of glory" ," blades suger hästballe"

EDIT: killen är ju fan seriös! såg jag nyss. hahah

Senast ändrad:
det fanns en förut med några galna japaner på internet.. nått av de sjukaste jag sett! hittar den bara inte nu när jag letade.. nån som vet vart den är?

oka göra en hel tråd, bara för att skämta

EDIT: haha, såg att du var seriös nu... tror jag iallafall =P

Senast ändrad:
vadå snowblades e ju gryymt!!! åker själv blades, finns väl asmånga seriösa bladesåkare på FR?? short is the best!!!! billigare är det också

Seriöst, var uppe med mina nya blades i bjursås på jullovet. EN dag dumpa säkert upp imot 2 dm och självklart var man först ut för att dra lite repor med bladsen(bilder kommer snart). Feta blades är bra mycket grymmare och coolare är ett par "vanliga" fatskiis. Mycket mer hardcore och skönare repor.

jeppenator sa:
det fanns en förut med några galna japaner på internet.. nått av de sjukaste jag sett! hittar den bara inte nu när jag letade.. nån som vet vart den är?
Japaner... Säg någonting japaner är DÅLIGA på.
Japanerna gör pingis till extremsport, herregud...

Mike nick var en überseriös snowbladare innan han blev en überseriös skidåkare.

så lätt äre inte.. stora hopp ä skit läskigt me blades lite bakvikt o du bailar direkt i landnigarna

Snowblades, såna där man har på fötterna för att skydda pjäxorna när man går till liften va? ;-)

såg en medelålders kvinna med blades och action camera på hjälmen häromdagen i fernie efter ett litet dump! det är steeze!

HA

Tillbaka
Topp