Skidfodral

• Trådstartare Trådstartare Arnaud_Adam
  • Start datum Start datum
Skidfodral
Sen så är det skönt när man flyger att ha ett fodral som har hjul när man har med sig 4 eller 5 par skidor... Fast det är klart är man ung och stark så kan man ju bära...

Alpint sålde tidigare och kan säkert ta hem om dom inte har hemma...

Och apropå att man inte åker med skidfodralet så påminner det mig om vad en gammal tävlingsåkare (numer skidlärare och offpiste guru) sa:

"Det är inte laggen som gör åkaren utan åkaren som gör laggen!"

Och låt killen vara, antingen så ska han ut och flyga eller så är han som surf-"wannabiesen" som har det värsta men bara ligger på stranden och slappar... Se det positivt. När rika människor är på skidorter skapar dom arbetstillfällen för fattiga bummare ;-)

Skidfodral
Jaha, vad är det som är så jävvla fel med att leta efter ett bra skidfodral nu då? Ett tips: Skaffa ett gammalt ruttet skidfodral från "rätt" skidaffär. Tejpa lite kors och tvärs och sen behöver du inte bevisa nånting för någon för dom har bajsat på sig redan vid bagagebandet. För då tror dom att du är en tuff "bummare" som gjort flera "säsonger". Eller också har man självförtroende, några spänn över, behov av ett bra fodral och inget att bevisa. Tyvärr kan jag inte svara på din fråga, men jag hoppas då får tag på ett.

Skidfodral
Just det! Infor fjarde sasongen sa har man lart sej att det ar battre att lagga ut lite mer pengar pa bra grejer som haller. Jag har inget att bevisa, kor ifran er i alla fall!

Tillbaka
Topp