Skidfodral

Skidfodral
har kollat på deras 190 men vet inte om mina kuro 195+ et par till skidor kommer gå in, sen finns de inget att spänna fast dom i.

Skidfodral
har kollat på deras 190 men vet inte om mina kuro 195+ et par till skidor kommer gå in, sen finns de inget att spänna fast dom i.

Skidfodral
Kuron i 195 blir nog omöjligt, speciellt om du ska ha ett extra par. Det är 2-metersfodralet (concoursen) om du vill ha hjul, annars hade jag rekommenderat ett mjukt bärfodral. Det kommer jag börja köra med, just för att man kan få med fler par... Salomon har en schysst 2-metare!

LuddePudde, skicka ett FR-mail!

Skidfodral
Ska snart åka iväg till ramundberget för 2 veckor så ska ta med mig 3 par skidor så funderar om man ska ha 1 singel för pist skidorna sedan ett dubbelt för puder skidorna,

Skidfodral
Carled sa:
Kuron i 195 blir nog omöjligt, speciellt om du ska ha ett extra par. Det är 2-metersfodralet (concoursen) om du vill ha hjul, annars hade jag rekommenderat ett mjukt bärfodral. Det kommer jag börja köra med, just för att man kan få med fler par... Salomon har en schysst 2-metare!

LuddePudde, skicka ett FR-mail!
Var hittar du att salomon har en 2 metare? Finner bara 195 da jag forbrilt forsoker hitta ett vaderat smidigt fodral 2 meter utan hjul. Anvander inserts sa kommer kora 2 alt 3 par i fodralet och bindningar i vaskan.

Hilfe! Bitte..

Tillbaka
Topp