skidgoggles i mellanklasspris?

jojolea

Ny medlem
Tjena, är en snowboardare som är i extremt behov av ett par nya goggles men har dock en begränsad budget så vänder mig till er som kan något inom detta område. tänkte mig något i prisklassen 500 - 800 och gillar lite större glasögon för allroundåkning. dom ska gärna vara lite estetiskt tilltalande åxå ;). bra med uv-skydd förövrigt.
bra hemsidor med fina glasögon
(Jag har letat i forumet men inte hittat någon tråd som behandlar goggles i mellanklassen)

många hemsidor kör ju rea nu så finns säkert några billiga goggles kvar ute på nån hylla i deras lager, surfa in på lite vanliga vinterwebshoppar och leta!

kollade steepstore nu och de hade några modeller kvar där den dyraste låg på 600. så bara att leta så kommer du säkert hitta något innan de säljs slut
/jeppe

Smith (Transit?) Pro kan ju rekommenderas. Jag har dem nämligen själv. De är både snygga och sköna att ha på sig även efter en heldag i backen. Sisådär 750 kronor pungade jag ut, om jag minns rätt... men sedan var det ju under säsongen också.

jeppenator sa:
många hemsidor kör ju rea nu så finns säkert några billiga goggles kvar ute på nån hylla i deras lager, surfa in på lite vanliga vinterwebshoppar och leta!

kollade steepstore nu och de hade några modeller kvar där den dyraste låg på 600. så bara att leta så kommer du säkert hitta något innan de säljs slut
/jeppe
Tack för tipset (: gick in där och hittade Dragon DX Original GANGSTA. är det någon som äger dessa glasögon? hurdann är dom? är dom värd 600 kr (nedsatt från 1200)

/johannes

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp