Skidhyrning-St Anton

Skidhyrning-St Anton
njae tror inte att de är så farligt de sa iaf reseledarna när ja v där förra året. =)

Skidhyrning-St Anton
119€ för billigaste (en vecka) 150€ så får du senaste puderlaggen eller vad du nu vill ha.

ps. är det någon speciel skida du vill åka på så skicka ett mail till mig så håller jag en åt dig.

Senast ändrad:
Skidhyrning-St Anton
Ok tack alla :) Förresten vad kostar liftkorten? Lite lättare att tänka ut hur mkt man behöver växla när man vet lite sånt :)

Skidhyrning-St Anton
Har inget svar på ovanstående utan lägger in en ny fråga i samma ämne
Ska ned snart och har inget att åka på. Har hittat några uthyrningsställen på internet (intersport bl.a.som hyr ut utrustning), undrar dock om det finns billigare uthyrare på orten som man kontaktar när man är där?
Tilläggas bör att jag har noll koll på alperna och hur det funkar där nere

Skidhyrning-St Anton
när jag jobbade i st antons minsta å bästigaste uthyrning så hade alla ställen samma priserför att
undvika priskrig. ska alltså vara samma priser på alla olika ställen. kolla med Sport Jehnewein,
brukar ha bra grejer och likaså personal. finns på flera ställen i byn.

Senast ändrad:
Skidhyrning-St Anton
Tackar för svaren, dock var de lite motsägelsefulla.
Dels claesthemas som sa att det var samma priser på alla ställen, dels baess som tyckte att intersport var dyrast?
Byter inriktning på frågan, är uthyrarna schyssta avseende service om nåt skulle paja eller om man skulle vilja byta utrustning? Eller vill de bara få intäkter till minsta möjliga ansträngning?

Tillbaka
Topp