Skidjacka, Stockholm

dojken

Ny medlem
Skidjacka, Stockholm
Hej!
Bor i stockholm och vill hitta en snygg funktionell skidjacka.
Åkte förra året i min Everest jacka, men till min besvikelse så såg jag att det var fruktansvärt många som hade samma modell...tråkigt!

Har hittat en del snygga jackor på hemsidor men vill helst testa innan jag köper en.
Har bland annat fastnat lite för norrönas Lofoten jackor och NorthFace.

Skulle uppskatta lite tips om butiker i stockolmstrakten som har lite utbud.

Skidjacka, Stockholm
Länna sport
Alpingaraget
Alpint
Intersport
Quicksilver
Hollywood
Stadium
Bromma Skidsport
NK
The North Face conceptstore
Helly Hansen conceptstore
Team Sportia
JL conceptstore
WE

Det va dom jag kunde komma på för tillfället men jag kanske hittar några fler

Skidjacka, Stockholm
Hej dojken :)) Cross butiken i PK-huset, Alpingaraget, North Face vid Norrmalmstorg (ungefär) GE DIG!

Peace /J

Skidjacka, Stockholm
en modell jag tycker är asfrän och som jag inte tror så många har är haglöfs/heli jacket lite dyr men jag vet ej hur mycket du vill lägga. jag lägger själv inte ut alls mycket på ett ställ. åker i north bend men det är snyggt och har allt en skidjacka behöver

Skidjacka, Stockholm
Naturkompaniet, addnature (www.addnature.com) bra priser! www.bergans.no GRYMMA jackor! finns på naturkompaniet och nån annan återförsäljare som jag inte kommer ihåg namnet på.

Skidjacka, Stockholm
Tack för tipsen!
Var inne på The Northface konceptbutik och köpte mig en grå/svart jacka från "summit" serien.

Skidjacka, Stockholm
jag skulle kolla på nätet om jag hittade en jacka som funkade för mej och då hittade jag
zytt storm.
Den finns bara att köpa i åre ellr på nätet. Grymm jacka som håller och det är inte många som har den heller. Lycka till
www.zytt.se

Tillbaka
Topp