Dave_Spruce
Medlem
Skidklubb i Chamonix?
Tjena alla. Jag drar till Chamonix om 2 veckor för att stanna där till maj. Jag hade tänkt att söka till skidlärarlinjen till våren och måste därför läsa datorkunskap A (skitsgymnasieskola som inte hade det, arghh..) dessutom måste jag ha ett skidintyg och det har jag inte.
Därför undrar jag om det är någon representat för friluftsfrämjandet eller motsvarande i en skidklubb som ska till Chamonix som jag kan göra detta test med.. Hade varit skitbra
Därför undrar jag om det är någon representat för friluftsfrämjandet eller motsvarande i en skidklubb som ska till Chamonix som jag kan göra detta test med.. Hade varit skitbra