Skidläger?

Monis

Ny medlem
Skidläger?
Jag har nästan inga kompisar som åker skidor och ännu värre ingen av dessa kör friåkning... Så jag har ingen att köra offpist med:S Det är juh jätte tråkigt att åka själv och farligt om något skulle hända...Så min fråga är om det finns skidläger med inriktning på offpiståkningn som jag kan vara med på som är 16?

Senast ändrad:
Skidläger?
Vart jag brukar åka någonstans, jag har ingen hemma backe precis...specificera dig. Hur som helst åker jag dit som familjen åker...Men dom är inge roliga att åka med eftersom dom bara bränner pist

Skidläger?
svenska fjällen, och i vintras var vi en runda i alperna men som sagt mina föräldrar gillar inte samma skidåkning som mig så dom säger att jag borde åka själv till nått coolt ställe med en kompis men jag har inga sånna kompisar så därför letar jag efter möjliga läger...

Senast ändrad:
Skidläger?
som sagt jag vill mycket gärna åka offpist och åka till nått coolt ställe med sjyssta möjligheter men familjen vill inte och har inga kompisar som har det intresset så jag söker organisation eller läger

Skidläger?
några friåknings läger har jag ingen aning om men du får "ragga" lite grabbar/tjejer i backen eller här på freeride som har samma intresse...

själv åker jag mycket offpist så om du har svängarna förbi vemdalen så kan du ju alltid höra av dig! Inte för att vemdalen har så speciellt bra offpist men det funkar i krig...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp