skidlärare alperna

ShredTed

Ny medlem
skidlärare alperna
hur stor är chansen att man kan få ett arbete där man inte behöver jobba typ 6dagar i veckan? finns det ens? tacksam för svar av de som vet!

/Ted
 
skidlärare alperna
Ja, det finns. Det är bara att förhandla om det när du blir anställd. Behovet hos skidskolorna är störst vid jul/nyår, sportloven och påsk. Då får man oftast jobba. Annars går det ganska bra att jobba halvtid.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp