Skidlärare i St Anton och ngn att dela boende med

hampusK

Ny medlem
Hej
Ska ner till St Anton och jobba som skidlärare! men har Inget boende mellan den 14-dec och till Januari iaf! som om ngn vill hyra ut en madrass eller liknande så vore det fint ! gärna med tak över huvudet! Kan tänka mig att bo med er hela säsongen!

Ingen annan som ska ner på deras kurs 5-14 dec?

msn hampuskarlsson350@hotmail.com

varför får du inget boende av skidskolan? de folk jag känner som jobbat i st antons skidskola brukar få boende av dem.. men finns såklart olika skidskolor kanske man inte får det hos alla.. en skidskola har iaf ett jättehus för typ 100 pers eller nåt sånt har man hört om.. Lycka till med plogandet på kursen iaf!!

EnSkO: okej ngt klart eller bara fundering på det ? vem e det ?
telismanen: okej det får jag ta och höra med dem då om de kan hjälpa till att fixa det ! tack för tipset !

Hola,

st anton skischule fixar (mig veterligen) boende till alla skidlärare.
Ska du gå deras kurs och jobba för dem hela säsongen är boende från skidskolan garanterat inget problem, såtillvida inte mycket förändrats sen jag var där och jobbade för två år sen...

Ha kul! :)

tja jag ska jobba i St Anton i år också, jag gick anwärter förra året, skidskolan fixar boende. Du får bo kvar på samma ställe också under hela säsongen om du klarar kursen. Kostar 20 euro per natt under utbildiningen! Man delar rummen två och två, jag hamnade med en galen dansk hela säsongen!

okej tackar för infon ! detta låter som att de kommer att bli en kanonvinter ! Hoppas att det finns många glada bummare som vill hjälpa till med det !

Tillbaka
Topp