Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om en "impulstjuv" ser ett par skidor som är låsta, och ett par som inte är det så tar den antagligen det olasta paretlinder sa:haha, jag tror han undrar vart man kan köpa skidlås :D
Skidlås är väl dock lite att det tar bort den spontana tjuven men spelar ingen roll försäkringsmässigt. Så vill någon verkligen sno just dina skidor så finns det inget att göra åt problemet![]()
Det går inte riktigt säga så, om en impulstjuv ser ett par låsta skidor med kodlås kanske den försöker skruva lite. Sen får man ju jämföra skidor med liknande skidor och inte bara just skidor :DSaddl3r sa:Om en "impulstjuv" ser ett par skidor som är låsta, och ett par som inte är det så tar den antagligen det olasta paretlinder sa:haha, jag tror han undrar vart man kan köpa skidlås :D
Skidlås är väl dock lite att det tar bort den spontana tjuven men spelar ingen roll försäkringsmässigt. Så vill någon verkligen sno just dina skidor så finns det inget att göra åt problemet![]()
För övrigt så funkade det jävligt bra att skriva med dålig svenska, verkar provocera folk till att svara i tråden ^^
jag tolkar det som " var finns att köpa?, för hur mycket?, är det bra, (sen nåt om åka), minskar stöldrisken"rocknerPR sa:tror du får skriva om det där, för jag tror ingen här förstår vad du menar...
Dä bar å åk så sclipper du tjyvarnaKIKOvonJibber sa:jag tolkar det som " var finns att köpa?, för hur mycket?, är det bra, (sen nåt om åka), minskar stöldrisken"rocknerPR sa:tror du får skriva om det där, för jag tror ingen här förstår vad du menar...
typ så...![]()
Finns en skön tråd på longboard.nu där en kille blev av med sin downhill-bräda som va ordentligt påkostad för ~5-6 tusen... Hans polare hittade brädan utanför en pizzeria någon stad därifrån... Frågade lite om den och sen hotade med stryk om han inte fick tillbaka den då inget han hade svarat om brädan stämde (varken märke, pris eller inköpsställe) :PMax_Faktor sa:Annars är nog tipset tyvärr att spreja ditt namn på utrustningen.