Skidnödig!!

IvanTheMan

Medlem
Skidnödig!!
Tjena nu när vintern snart är här börjar jag känna ett sug i benen efter skidor! Fan asså man vill bara ut och köra! Nån som har nåt bra tips på att lindra abstinensen ? Har försökt med både skidfilm och tidningar men det bara förvärrar skiten...jag blir galen! det e ju bara september också dvs lång tid kvar tills man får åka !
nån med liknande probs?

Skidnödig!!
Hallå,

tänkte precis skriva samma d-vla inlägg själv! Forumet, internet, skidfilmer och allt annat bara förvärrar abstinensen. Nu är i och för sig första tecknen på vinter här.... via snörapporterna, MEN....

om jag inte åker dit ökar abstinensen ännu mer!

utdrag för kommande 7 dagar enligt Snow-forecast.com

Zernatt och Sas Fee 25-50cm
Banff 15-30 cm (lite långt att åka...och öppnar först i november)

Själv älskar jag Zermatt, men enligt många tidigare inlägg här på forumet ska Sas Fee vara bättre som sommarskidort.

Ska försöka komma ner till Zermatt andra halvan av Oktober.... håll tummarna!

För rapporter om förhållanden i de olika sommarskidorterna rekommenderas www.skiclub.co.uk

Håll ut snart har vi en lång och härlig skidsäsong här igen.......!

/P

Skidnödig!!
Håller med dig, längtar efter snö...

Nu är det ju så kallt i vattnet också så man kan ju inte åka wakeborad längre heller.

Det var nog tur att jag var till stryn i sommras annars hade jag nog inte över levt den långa hösten.

Man kan ju allt göra som jag: köpa nya skidor, putsa på telisarna, ligga på stranden & läsa produktkataloger för skidor (lite kallt nu, men det gjorde jag i sommras).

Men som tur finns ju freeride.nu !

Skidnödig!!
Ja, virka för det gör ju Sverre, å han eee ju så tuff... Nej varför inte väva??? Eller det är kanske inte inne förrän Jon börjar med det.

En utopi:
" Å mellan åken brukar jag väva en matta eller två, man får ju bestämma sina egna färger, skit-bra! " Jon (feb. 2003)

Själv matchar jag gardiner. Men det är jag det!

Skidnödig!!
ut och grinda vettja. jag har redan börjat. men det tar verkligen stopp när man kommer ut på gräset...
//tom

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp