Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ni e väldigt fixerade i andras saker :PDoggen sa:Tjena jag har nu lagt upp en rolig tråd.
Den går ut på att se vad alla andra har för skidor / snowboard
Jag kan börja.... Jag har (lr kommer få nu..) Rossignol scratch PRO teen 158 cm
JockeSki, det här kommer att intressera dig: Jag är nämligen HELT ÄRLIG MOT MIG SJÄLV närJockeSki sa:Hahaha... denna tråden är ett utmärk exempel på hur egocentriska och blåsta
dom flesta är. Ni som skriver läser säkert inte ett enda inlägg i denna tråden utan vill bara skryta
med vilka skidor ni har. Om inte du bryr dig om vilka skidor nån annan har, varför tror du då att
nån kommer läsa DITT meningslösa inlägg?
Innan ni skriver mer i denna tråden tycker jag att ni ska ta 1 minuts paus och tänka "vad vill jag
med mitt inlägg i denna tråden?". VA ÄRLIGA MOT ER SJÄLVA! Det finns ingen anledning att ljuga
för er själva. Om svaret på frågan blir: skryta med mina skidor, så är ni tragiska människor.
INGEN bryr som om vilja jävla kuk-skidor ni har! Jag är så jävla trött på dom här låååånga,
meningslösa trådarna. Denna och "problem med marker"-tråden borde raderas för all framtid. Det
är ju samma jävla tugg hela tiden om och om och om igen.