Skidor / Lagg - vilka har ni ?

Salomon 1080 161cm (dom gula) typ 02/03 eller nåt dom paja fick nya på försäkringen:
rossignol fs 168 cm (dom lila) typ 03/04 eller 04/05 fick ett par nya av extrem när jag jobbade på deras fabrik:
Extrem ak4 173 cm (dom röda) 05/06 och nu ska ja köpa ett par nya:
4-Front stl 183 cm 06/07

Doggen sa:
Tjena jag har nu lagt upp en rolig tråd.
Den går ut på att se vad alla andra har för skidor / snowboard

Jag kan börja.... Jag har (lr kommer få nu..) Rossignol scratch PRO teen 158 cm
ni e väldigt fixerade i andras saker :P

Hahaha... denna tråden är ett utmärk exempel på hur egocentriska och blåsta dom flesta är. Ni som skriver läser säkert inte ett enda inlägg i denna tråden utan vill bara skryta med vilka skidor ni har. Om inte du bryr dig om vilka skidor nån annan har, varför tror du då att nån kommer läsa DITT meningslösa inlägg?

Innan ni skriver mer i denna tråden tycker jag att ni ska ta 1 minuts paus och tänka "vad vill jag med mitt inlägg i denna tråden?". VA ÄRLIGA MOT ER SJÄLVA! Det finns ingen anledning att ljuga för er själva. Om svaret på frågan blir: skryta med mina skidor, så är ni tragiska människor. INGEN bryr som om vilja jävla kuk-skidor ni har! Jag är så jävla trött på dom här låååånga, meningslösa trådarna. Denna och "problem med marker"-tråden borde raderas för all framtid. Det är ju samma jävla tugg hela tiden om och om och om igen.

Senast ändrad:
JockeSki sa:
Hahaha... denna tråden är ett utmärk exempel på hur egocentriska och blåsta
dom flesta är. Ni som skriver läser säkert inte ett enda inlägg i denna tråden utan vill bara skryta
med vilka skidor ni har. Om inte du bryr dig om vilka skidor nån annan har, varför tror du då att
nån kommer läsa DITT meningslösa inlägg?

Innan ni skriver mer i denna tråden tycker jag att ni ska ta 1 minuts paus och tänka "vad vill jag
med mitt inlägg i denna tråden?". VA ÄRLIGA MOT ER SJÄLVA! Det finns ingen anledning att ljuga
för er själva. Om svaret på frågan blir: skryta med mina skidor, så är ni tragiska människor.
INGEN bryr som om vilja jävla kuk-skidor ni har! Jag är så jävla trött på dom här låååånga,
meningslösa trådarna. Denna och "problem med marker"-tråden borde raderas för all framtid. Det
är ju samma jävla tugg hela tiden om och om och om igen.
JockeSki, det här kommer att intressera dig: Jag är nämligen HELT ÄRLIG MOT MIG SJÄLV när
jag presenterar...

Mina kuk-skidor:
-07 K2 Pontoon 179 cm (Jaha, och när fan ska jag använda dom här?)
-07 Rossignol Zenith Z9ti (Trodde att jag skulle åka pist i år.)
-06 Scott Santiago Pure 188 cm (Ligger alltid på flaket, bra till allt)
-06 Scott Santiago Mission 178 cm (Med telisbindning)
-06 K2 Public Enemy 174 cm (Ligger alltid på flaket, bra till allt)
-04 Scott P3 175 cm (Nån som vill köpa?)
-01 Dynastar Arno Adam 194 cm (Kungen bland offpistskidor, vårdar dom ömt)

Senast ändrad:
06/07 Rossignol Scratch BC - 178cm (FS mounted) - Scratch Axial2 140 bindningar
06/07 Dynastar Nothin but Truble - 165cm - Loob px 12 jib wide bindningar

inga K2 fuja här inte ;P

edit: Har åkt lite på Dynastar'ena nu och dom är bra mycket mjukare och smidigare i luft och landning :) bra köp helt enkelt..
ska bli nice att testa BC i offpisten när man ska till österike bara.. :P

Senast ändrad:
ARMADA ar6 längd 171
+väldigt lekfulla och lätta att hålla koll på funkar bra i pisten samt bc -dem är snygga åvanpå men det blir jävligt repigt och helvette på den blanka åvansidan

Kör just nu på ett par head mojo 80 årsmodell 05/06
Sköna skidor, kanske lite styva..

Snödjup

Tillbaka
Topp