Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Stiga snowracer årsmodell 1984. I nyskick efter att ha bytt ut abs-bromsen och spindellederna.
Om någon vill så kan den eventuell bytas mot ett par Stöckli Stormrider XL.
När min ögonsten är på service är det mina
Jag ska köpa nya... VILKA??? Pistskida,´skapligt mjuk och följsam som man ändå kan trycak till om det behövs, men ska även kunna glidas omkring på utan större ansträngning,mest i pist då, men allround är ju det ultimata. För mig, skulle jag tro...Eller nåt. Out for now!
Jag har jobbat som fotomodell, en kort och intetsägande karriär kan tilläggas... Var väl runt tio bast eller så... Var väl vackrare som barn än vuxen?
Men det är väl kul med vilka skidor folk har?
Stöckli Asteroider är det som åks mest på, men det går att plocka fram såväl pist som telisar ur samlingen.
Har som regel att aldrig ha mer än tre par skidor åt gången mwd mig... Brukar funka emellanåt också!
Rangle: Hur funkar pocket rocketen som telisar? Fundrar på att hänga på ett par cobra på ett par fetingar, men är ganska rutten som telisåkare, så jag fundrade på en riktigt mjuk och snäll skida...
Jag är tvungen att skriva bara för att knäcka KRALLE . Jag har 2000 par skidor allt ifrån 70 långa till 210. Jag åker ganska mycket med Dynastar Speedcarve och resten hyr jag ut eller säljer, tycker också att det är roligt att kunna variera sig.
Salomon Crossmax 10 Pilot -02 170 cm när det ska vara skoj. Ska det gå fort och hårt så trycker jag dock med glädje i pjäxorna i mina gamla hederliga Rossignol på 193 cm. från det tidiga 90-talet.