Skidor på Studsmatta

Muse

Ny medlem
Skidor på Studsmatta
Har sett en del som har på sig skidor eller skidliknande saker på fötterna när de hoppar studsmatta, min fråga är då kan man ha sina vanliga skidor på sig när man hoppar studsmatta eller är det bara jag som är rädd att de knäcks pga att de inte är så flexibla att de klarar energin och böjen som bildas när man trycker ifrån på studsmattan?

Skidor på Studsmatta
ta några skitskidor som du inte är rädd om, och tejpa stålkanterna ordenligt!! annars kommer du förstöra studsmattan, garanterat..

lycka till!

Skidor på Studsmatta
jag brukar hoppa med mina skidor på men det suger du får ingen flex i benen pga av att pjäxorna går så högt upp tror jag.fast du får lite bättrre om du låter pjöxorna vara öppna!!:P

Skidor på Studsmatta
d går inte att hoppa me skidorna!bygg ett par studsmatta skidor av latex, silvertejp och nått styft tåligt att ha i mitten!

Skidor på Studsmatta
Jeg hopper ofte med noen gamle ski jeg kjøpte på loppemarked for 20 kr :P Jeg bare teiper beina i bindingene og jeg har slip bort stålkantene så de er helt runde ;)

Skidor på Studsmatta
ta ett sitt under lag som går att rullarihop ett son där långt...sen tar ni och delar 6 lika stora bitar (storleken ni vill ha) sen legger ni 3 stycken på varran sen dom 3 andra på varran sen tejpar ni lite slarvigt rune sen tejpar ni fasst skor...(ni kan också gjöra stavar

Skidor på Studsmatta
Ta bara några gamska skidor du har som du inte skall ha och TEJPA kanterna så inte din matta går söter

Lycka till

Tillbaka
Topp