Skidor på studsmatta!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

CALL3

Ny medlem
Skidor på studsmatta!
Jag vill ha ett par skidor och öva på mattan med, men jag vill inte ta ett par gamla för det verkar inte som man får mycket studs då .

Är det bara och ta lite lång kartong och tejpa eller ? vad ska man andvända ? får gärna visa bilder också¨

// call<3

Skidor på studsmatta!
Jag har gjort i väg rör, fyra till varje "skida" , tejpa ihop, stoppat bitar från ett liggunderlag i nosarna och tailarna för att inte förstöra mattan. sen har jag tejpat på ett par sandaler, funkar helt OK !

/G

Senast ändrad:
Skidor på studsmatta!
Kör på ett par riktiga skidor. Förslagsvis dom du åker på i vanliga fall.
Tejpa två lager silvertejp på stålkanterna, möjligtvis en rand rätt under om du har mycket utåtstående repor. Mer än så behövs verkligen inte, allt annat är överdrivet och förstör känslan.

Then, go for it och satsa på nått läckert nu när Roger gett dig sina grundläggande tips!

Skidor på studsmatta!
Här e dom ja gjorde med en kompis :
3c89d473f4a95d4723f0c595db58403d.jpg

Gjorde dom av tre lager kartong och massa tejp och så tejpade vi fast ett par dojjer överst.
Blev inte så värst, ganska så fladdriga och inte så hårda.

Skidor på studsmatta!
Om du fortfarande inte tänker lyssna på Roger rekomenderar jag dig i allafall att INTE använda papp eller kartong. Det är för vekt, och du kan lika gärna hoppa i pappas skor.
Ryck åt dig en bit plexiglas, hammarplast eller liknande från en busshållsplats, hockeyrink eller liknande. Tejpa dit skorna, och några ränder på dom vassa ställena. Kör!

Din vän, Roger

(Såvida du inte satsar på emo 2008 kan du skippa plexiglaset och bara använda mjuka skivor)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp