H h3nriik Ny medlem 2006-12-02 Skidor till mig. #1 Hej, jag är ute efter ett par nya twintips och jag undrar om det är någon som vet vilka jag kan ha? Längd: 1,55 Vikt: 39,2
Hej, jag är ute efter ett par nya twintips och jag undrar om det är någon som vet vilka jag kan ha? Längd: 1,55 Vikt: 39,2
ekdahl Ny medlem 2006-12-02 Skidor till mig. #2 alla som du har råd med. har svenska folket ingen egen vilja längre?
H h3nriik Ny medlem 2006-12-02 Skidor till mig. #3 ekdahl sa: alla som du har råd med. har svenska folket ingen egen vilja längre? Klicka för att se resterande... Men jag vet inte om dom är för hårda för mjuka sådär. Fattar du??
ekdahl sa: alla som du har råd med. har svenska folket ingen egen vilja längre? Klicka för att se resterande... Men jag vet inte om dom är för hårda för mjuka sådär. Fattar du??
L linusroos Ny medlem 2006-12-02 Skidor till mig. #4 fan du väger ju 40kg dom blir nog int alltrös mjuka iaf
V veggis Ny medlem 2006-12-03 Skidor till mig. #5 Bare se i forskjellige butikker hvor de selger ski da.. så gir de folka i butikken deg råd om hvilke som passer deg best
Bare se i forskjellige butikker hvor de selger ski da.. så gir de folka i butikken deg råd om hvilke som passer deg best