Skidort med bra trafikskola i närheten, trafikskola med bra skidort . .....?

MKOL

Aktiv medlem
Visst inte i vilket forum jag skulle placera denna tråden så om mod tycker att jag är ute och cyklar så ..... :giggle:

Eftersom det verkar bli stökigt att få till någon alpresa denna säsongen och jag har massa semester att utnyttja tänkte jag göra slag i saken och passa på att dra till bonnläppistan och fixa körkortet så jag äntligen kan bli vuxen. Då slog det mig att eftersom jag räknar med ett par veckor på annan ort så blir det ju minst en helg dötid och då kan jag ju kolla uppåt i landet och ev. kombinera nytta med nöje och få åka lite bräda.

Jag har hittat Åreskutans Trafikskola men är det någon annan som har något tips på bra trafikskola i närheten av hyffsade backar?

STE-77

Medlem
Tåget mellan Östersund och Åre tar ca. 1:20.

MKOL

Aktiv medlem
Det går fort i hockey! Ledighet beviljad och allt bokat och klart på ett par timmar :) Fan jag "började" med lappen för ca. 27 år sen och nu helt plötsligt händer allt på en gång. Med lite tur har jag körkort innan året är slut 😱

Så glöm denna tråd och att jag öppnade kakhålet 😊

zingo11

Aktiv medlem
@MKOL Nej du kommer för evigt vara länkad till denna tråd.Lycka till med körkortet

Christiam

Aktiv medlem
Lycka till! Räknar med att du återkommer kring hur det gått : )

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp