Skidpriser?

JockeSki

Medlem
Skidpriser?
Hur FAAN kan man tro att man får 4000:- eller mer för ett par begagnade skidor?!?! Ett fint par av förra årets modell med bra bindning skulle jag ge MAX 4000:- för. Finns det nån här som är villig att betala mer?

Och med bra bindning menar jag INTE Salomon S812. Den suger. Iåför sig så gör Salomon bra bindningar men då är det MINST 916 som gäller!

Om det finns nån med ett par Völkl Explosive med Gandalf på till bra pris så är jag intreserad. Med eller utan bindningar.

//Jocke.

Skidpriser?
Jag har inga V-explosion, men jag har ett par beg. Dynastar course GS med fallskärmar...just nyligen är den guldiga looken ersatt med Gandalf (äkta hemslöjd från Stockholm må jag säga)...om du vill kan du få både Frodo, Gollum och den där lilla dvärgen...(eller nån annan av filmens karaktärer)...hemslöjdat på skidorna...

Jag kan hålla dem åt dig, om du är snabb...men billigare än 4001:- kan jag inte acceptera...kan dom ta 59 spänn får en sån där fånig Dalahäst...man har ju en viss yrkesstolthet liksom...

skidpryot - Pastellkritor och vattenfärg...

Skidpriser?
Inga Gandalf fast jag säljar några spritnya 190 Gotama, ett par 200cm Igneous FFL 230RA med Look TT9Race och kanskje några stycken M103. Fast dom är inte gratis direkt ;)

Folk som sälger bestämmar priset; fast om dom lyckes sälga är ju en annan sak. Om du är en av dom få som MINNST behöver en 916 lär du ju säkert ha kontakter så du slippar betale fullt pris i butikk i alla fall. Fast det finns fortfarende en del som inte kan handla til innköpsprisar jämnt.

Skidpriser?
jag har EN 190 völkl explosive (2003) med salomon 916-bindning till salu. ingen som vill bjuda? kan funka bra som reservskida kanske...

Tillbaka
Topp