Skidskola Åre helgen v6

bugabooboo

Ny medlem
Skidskola Åre helgen v6
Vi är inbokade i Åre (Björnen) tors-sön v6 (anländer torsdag eftermiddag/kväll). Äldsta dottern (4 år om 3v) har tjatat om att hon vill gå på skidskola men jag upptäckte nu till min stora förvåning att SkiStar endast har skidskola måndag-fredag (?!!!). Det måste väl finnas fler som bara åker upp på helgen och vill ha skidskola till sina barn?

Något tips på hur man löser det?
Privatlektion ensam skulle hon nog inte uppskatta, hon vill vara med andra barn.

Skidskola Åre helgen v6
Har gjort min andel säsonger i skidskolan i Åre, främsta anledningen som jag tror Skistar använder för att inte bedriva skidskola på helgerna(tors-sön) är att andelen gäster som kommer upp en hel vecka sön-sön är så otroligt mkt större än andelen som kommer kortvecka över helgen. Att jobba helg vissa veckor i skidskolan innebär att stirra in i väggen eller vara ute och åka på egen hand för att svenskar anser sig själva vara grymma på att åka istället för att vilja utveckla sin åkning ännu mer med hjälp av en skidlärare. Men jag vet att cheferna är öppna för att ha skidskola kortvecka, men för en ensam elev öppnar dom inte det om det ska vara grupplektion, då är det privatlektion som gäller. Orimligt att få betala gruppris och vara själv i gruppen. Ring upp och fråga, kan vara så att de öppnat upp en grupp över helgen som går att boka..

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp