Skidslipning i Västerås

Skidslipning i Västerås
Tror det är väldigt dåligt med sånt här i Västerås. Och om det finns så är jag inte så säker på att det blir bra!
Bege dig till Sthlm (Alpint eller Skidgaraget). Eller också åker du Skinnskatteberg (Runes Sport och Fritid=Team Sportia). Där finns det personal som kan.
Eller också väntar du med att slipa skidorna tills du åker iväg någonstans, för du ska väl inte åka i Björnöbacken?

Ski On!

Skidslipning i Västerås
Har inte heller nått bra ställe i stan. Men jag vet att Satadium och Team Sportia har slipar. Men annars skulle jag nog rekomendera att slipa uppe på något riktigt ställe för som sagt. Om du inte tänkt harva runt i Björnöbacken så lär det finnas på stället du kommer till. Själv har jag förflyttat mig för några år sedan 17km, från Åre så jag har inget problem med det längre :) =Calle=

Skidslipning i Västerås
jag tycker att du ska gå till team sportia i sigma! känner oskar där och han kan sin sak! fråga efter han eller leffe! synd att inte react fanns längre...:(
går de inte nå bra så kan ju du alltid ta med dom dit du ska..

lycka till!
//G

Skidslipning i Västerås
Vad jag vet så finns det flera sportaffärer som slipar skidor men det vore bra att veta om de gör ett bra jobb. Någon av affärerna måste väll ha koll på hur man slipar ett par skidor. Finns det ingen som kan rekommendera något ställe, för det vore skönt att få skidorna slipade och klara innan man ska iväg och åka.

Skidslipning i Västerås
du kan skicka skidorna upp till mig så kan jag fixa det! håller på med mycket skidor, monteringar plus slippning med mera

Tillbaka
Topp