Skidspel

Skidspel
Någon som vet om man bara kan köpa pengar med realcash? Eller kan man typ "vinna" fram pengar så man kan köpa bättre grejjer!?

Skidspel
jstalis sa:
Någon som vet om man bara kan köpa pengar med realcash? Eller kan man typ "vinna" fram pengar så man kan köpa bättre grejjer!?
På surfingspelet vinner man cash när man tävlar online mot folk men den funktionen verkar inte finnas än. Kommer säkert snart.
Förövrigt så tycker jag det är ett sjukt cleant spel:)

Skidspel
gå typ inte att göra något?

spammat alla knappar men verkar bara få han att vända sig till switch och köra störtlopp

Senast ändrad:
Skidspel
Man får ju fan knappt fart att ta sig ner.

Går verkligen inte att landa heller. Stopar rotationen med R och ändå så ramlar man i landningen.

Senast ändrad:
Skidspel
Rogby sa:
v-larsson sa:
Rogby sa:
man måste hålla ner nedåtpilen för att få fart!
Blir ju ändå kasst med fart.
ah juste, man ska inte styra åt vänster eller höger utan bara pressa neråt från start, gubben vänder sig helt rakt då :D
Helt sjukt värdelöst spel. Omöjligt att hinna pricka mer än ett hopp i rad på första banan och i dom andra olåsta är dte bara en sak att hoppa på och dom fr man inte fart till ändå hur mkt man än bränner rakt ner.

Skidspel
v-larsson sa:
Rogby sa:
v-larsson sa:
Blir ju ändå kasst med fart.
ah juste, man ska inte styra åt vänster eller höger utan bara pressa neråt från start, gubben vänder sig helt rakt då :D
Helt sjukt värdelöst spel. Omöjligt att hinna pricka mer än ett hopp i rad på första banan och i dom andra olåsta är dte bara en sak att hoppa på och dom fr man inte fart till ändå hur mkt man än bränner rakt ner.
hm.. jag får tillräckligt med fart iaf :)

sjukt skönt spel :D

Skidspel
jockeborneving sa:
hur in i helvete snurrar man åt vänster lr höger, går ju bara att köra skit front/back flipar!
klicka på how to play så står de hur man gör, kan ju säga en sak iaf, allt du gör ställer du in innan genom att hålla inne E efter å ha tagit fart

Skidspel
Dirty-T sa:
MEstenberg sa:
ligger 1:a i europa på london big air :D:D:D

edit: globalt!:D:D:D:D:D
hur fanken får du så mkt poäng?
spelat detta spel ett par timmar och går bara att få 150k och uppåt ifall man köper saker med RIKTIGA pengar, alltså det går att uppgradera sina kläder osv.

fast du kanske inte körde Tj schiller mapsen kom jag på.

Senast ändrad:
Skidspel
Tillbaka
Topp