LarssonMax
Ny medlem
Skidspel?
tjena jag undar om någon vet om det finns nått spel som man kan jibba in (alltså ett jibbspel) som typ shan white snowboarding till ps3? inte sxx för de vet ja redan.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Freakout har väl ändå mest spelkänsla och bäst grafik? Ganska bra gjort spel, svenskt också för den delen!SiouX sa:Jiberish nu kallat jibbin game och freakpit som lp91 sa. Jiblife verkar aldrig komma
Freakout har bäst grafik men tycker spelkänslan är skönare i jiberish efter man har moddat det lite.lp91 sa:Freakout har väl ändå mest spelkänsla och bäst grafik? Ganska bra gjort spel, svenskt också för den delen!SiouX sa:Jiberish nu kallat jibbin game och freakpit som lp91 sa. Jiblife verkar aldrig komma
Edit: Hittade denna sida btw, det är tydligen på "hold" http://www.jiblife.info/
Haha jaha det var så det låg till! ;D Helt fel ute var jag iallafall inte! ^^lp91 sa:Det är utvecklat av ett norrländskt spelföretag kallat "coldwood", stationerat i umeå. Men publicerat av jowood, som i sin tur är stationerat i wien, österrike. =)
Sorry för min perfektionism! ;d
skate 1, 2, 3 finns. 3 skate released.Barkeen sa:EA borde langa ett SKI tycker man, fan redan 2 skate released..