Skifilm.no Rough Cut teaser

Det absolut bästa i skidfilmsväg som jag någonsin skådat..

filmandet var helt sjukt, och så jävla kul att se followcams på handrails..

damn !!!! <3<3

Tyckte inte den såg ut som något att ha, mycket som man har sett förrut och alldeles för mkt från JOI. Sen var det väl ingen speciellt snygg filmning generellt heller.

Jag lär hålla med Andreas lite här.. Alltså skifilm.no har lyckas gjort bra trailers i flera år nu men filmerna lyckas aldrig bli någon höjdare.

OlofM sa:
Jag lär hålla med Andreas lite här.. Alltså skifilm.no har lyckas gjort bra trailers i flera år nu men filmerna lyckas aldrig bli någon höjdare.
så du tror inte att hela filmen är någon höjdare? jag blev nämligen sjukt sugen..

alwaysCrash sa:
OlofM sa:
så du tror inte att hela filmen är någon höjdare? jag blev nämligen sjukt sugen..
Jag säger bara att efter ha sett independece, strike och mind the gap trailer har man alltid blivigt aspepp på att se filmerna men när man väl ser dom brukar dom inte vara de bästa.
Men förhoppningvis så kommer den här filmen vara bäst för jag har alltid gillar skifilm.no :)

Rough Cut går nu att förhandsbeställa från Freeride Shop. Leverans någon gång under december, 14 december ska den vara klar i norge men sen den skickas till vårt lager.

trååkigt. att dom orkar hålla på. dom bara tar klipp som poor boyz eller msp har filmat, klipper ihop och lägger annan musik. alla klipp har jag redan sett. dom kommer alldrig med nått nytt men filmen var bra i övrigt!

Studsmatte sa:
trååkigt. att dom orkar hålla på. dom bara tar klipp som poor boyz eller msp har filmat, klipper ihop och lägger annan musik. alla klipp har jag redan sett. dom kommer alldrig med nått nytt men filmen var bra i övrigt!
Så är det definitivt inte, saken är den att Jon Håtveit filmar en hel del och säljer/byter med andra bolag, sen får väl han kanske använda lite klipp som tex Poor boyz har filmat.

den var riktigt bra och jag har inte sett så många klipp i poorboys och msp filmer som var med här.

Senast ändrad:
OlofM sa:
alwaysCrash sa:
OlofM sa:
Jag säger bara att efter ha sett independece, strike och mind the gap trailer har man alltid blivigt aspepp på att se filmerna men när man väl ser dom brukar dom inte vara de bästa.
Men förhoppningvis så kommer den här filmen vara bäst för jag har alltid gillar skifilm.no :)
Har precis samma uppfattning själv. Dock tycker jag generellt sätt att många trailers är grymma och när sedan filmen kommer lyckas den inte leverera.

Rastavibrationer sa:
Studsmatte sa:
Så är det definitivt inte, saken är den att Jon Håtveit filmar en hel del och säljer/byter med andra bolag, sen får väl han kanske använda lite klipp som tex Poor boyz har filmat.
ja det har du nog rätt i, du vet mer än jag där, men jag tycker det känns som om skifilm.no´s filmer är nästan lika dana som alla andra.

Senast ändrad:
fett överskattad. så bra var den inte. tycker den var ganska seg o tråkig o tror inte att filmen kommer bli så himla mycket bättre.

Tillbaka
Topp