SverigeTomten sa:Vad roligt! Jag vill vara med, även om jag bor i 08-trakterna. Har aldrig hoppat big air förut. Hur stort är gapet? hur långt är det mellan kick och landing? Kan man slå sig riktigt hårt? (jag är inte rädd att slå mig men spänningen ökar)
Jag hoppas att jag hittar en resa dit.
vad jag har fattat skulle de vara 14 meter långt ..a_ahlnas sa:sugen på att köra. kommer det vara en seriös tävling? alltså stort hopp och bra preparerat? ett hopp altså?
Ah då får man väl stressa runt kangaroon =/KevinHolmbom sa:vad jag har fattat skulle de vara 14 meter långt ..a_ahlnas sa:sugen på att köra. kommer det vara en seriös tävling? alltså stort hopp och bra preparerat? ett hopp altså?
beror ju helt på hur kickat hoppet är. roligare att flyga högt istället för långt.FelixL sa:14m långt, är inte det rätt kort?
Fast är ingen höjdare på att uppskatta sådant, bara tänkte.
Blir nog rätt najs tävling ändå, för att vara här uppe!
Vad jag hört så skulle det vara step-up !FelixL sa:14m långt, är inte det rätt kort?
Theseb som filmade uppe vid starten och hans far nere vid landningen! så prata med han =)jrockner2 sa:det undrar jag också , + att det var ju massa video filmare också och jag undrar om det kommer läggas upp??
Bara 14 meter? det är ju småpotatis, jag trodde att det skulle vara nåt cirka 22 meter.Gluend sa:Vad jag hört så skulle det vara step-up !FelixL sa:14m långt, är inte det rätt kort?
Jag är inte 100% säker men!
Nej, det viktigaste är att man vinner.SverigeTomten sa:Bara 14 meter? det är ju småpotatis, jag trodde att det skulle vara nåt cirka 22 meter.Gluend sa:Vad jag hört så skulle det vara step-up !FelixL sa:14m långt, är inte det rätt kort?
Jag är inte 100% säker men!
Men det viktigaste är ju att man ska ha roligt, eller hur?
Joeloel skrev inte nyss hur de gick ..KevinHolmbom sa:GRYYMT kört av Martin Franklin som vann Senior klassen i skidor och Jonas Ruthberg ? (kmr ej ihåg efternamnet) som vann Junior Klassen i skidor !
YeppAntmeister sa:Nån som ska dit på lördag? =)
kan du ge dej fan på ;:DOhm1e sa:YeppAntmeister sa:Nån som ska dit på lördag? =).