Skillnad på stilar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Camera-Claude

Ny medlem
Skillnad på stilar
Det är stor skillnad på Baggy och Ghetto.
Baggy härstammar från snow-skatekulturen. Folk använder stora kläder för en viss stil.
Ghetto är något annat. Ghetto har inte ens något med skidvärlden att göra. Vad har päls, bling bling, kedjor, scarfs etc att göra i backen? Använda guld käppar med lejon huven som knoppar istället för stavar.
Bara för man klär sig med baggy stil och använder ett vokabulär som yo, keep it gangstah, g g g g g-unit är man inte ghetto.
Verkar vara många personer som försvarar ghettokulturen och vill väldigt gärna vara en del av den.

Senast ändrad:
Skillnad på stilar
Alltså du har inte kommenterat en enda tråd du skapat! Kanske beror på att du inte hunnit? Då den blivit låst direkt! Så nu skulle jag gärna vilja ha ett svar personligen av dig vad du har emot allt? Man får se ut exakt hur man vill!

Skillnad på stilar
Det är väl för att det ser bra ut ?
Sen har det vissa finesser, ex. bandana för att inte frysa
eller få snö i ansiktet.
Ser ju betydligt bättre ut än din "stil".

/G

Skillnad på stilar
Alltså han förklara att det är skilland på Ghetto och Baggy och det är det ju. Så varför hålla på att hacka på han? Det stämmer ju det han säger.

//Hasse

Skillnad på stilar
Tycker du ghetto kulturen är bra för skidsporten? Är det bra förebilder för alla barn?
Även i fall man får se ut som man vill behöver man inte anamma dåliga stilar.

Skillnad på stilar
Hasse sa:
Alltså han förklara att det är skilland på Ghetto och Baggy och det är det ju. Så varför hålla på att hacka på han? Det stämmer ju det han säger.

//Hasse
Självklart hasse, men han skriver även "väx upp" i slutet, så nått illa menar han ju!

Skillnad på stilar
Jo men ni klagade sist och han får väl fortfarande tycka som han vill. Och som han skriver den riktiga getto kulturen vill nog ingen ha in i skidåkningen eller hur?

Så låt han tycka och skriva vad han vill så länge det inte bryter mot forumreglerna och det gör detta inte nu eller hur?

//H

Skillnad på stilar
Orka bry sig om folk vill klä sig som ghetto eller inte.. eller bry sig om att folk vill bry sig om att klä sig snyggt eller inte.. finns väl viktigare saker? typ vilken valla som kommer funkar bäst uppe i åre under jul? vad tror ni?

Skillnad på stilar
ska försöka sansa mig.

Ghetto,baggy what ever, jag gillar stora kläder,bling,bandana runt halsen,new era kepsar, osv men jag skulle inte vilja påstå att jag e ghetto/gangsta för det. det är kläderna jag gillar. gangsta de e ju sånna som typ dödar folk o sånt och jag kanske typ snor ett tuggummi av pappa elr snattar en leksaksbil på en loppis i värsta fall. , al capino lr va han hette e en gangster, och dom har kostym. ghetto bor gr typ i sopsäckar.

Senast ändrad:
Skillnad på stilar
varför ger du inte upp? visst är de skillnad på baggy å ghetto.. men asså? måste man skriva 3 nya inlägg för de?

Skillnad på stilar
För att när folk blir upprörda och får hybris låses trådarna.
Därför får jag skriva nya för du anklagar mig fastän du håller med att det är skillnad mellan ghetto å baggy. Nu har jag skrivit ett inlägg som inte är låst, därav kommer jag inte skriva ett till.

Skillnad på stilar
pimp som getto... hur skulle det se ut ifall alla skulle bränna runt som ett jävla skjul med 5 storlekar förstora pjäxor? ta er samman, folk tror ju dom ska bli rånade med pistol i liftkön....

Skillnad på stilar
men banna nu är du helt off.
beöver jag förklara varför?
så hängsel jeans och bondg skjorta för att alla i liftkön ska känna sig säker.
jag har stora kläder och är mammas pojke, jag rör er inte i liftkön så nu vet alla på fr att de e chill

Skillnad på stilar
bondar och sådant kan döda folk också. alla serie mördare i aftonbladet har inte spec stora kläder o springer runt med bling o rejjer

Skillnad på stilar
va!?
vad man änn har på sig så är skidåkning skidåkning så det så.
jag åker för det är kul sen får du tycka vad du vill om min stil:D.

Skillnad på stilar
igentligen spelar de väll ingen roll hur kan klär sig eller vad man har för attityd? bara man uppför sig i backen å har skojj äre väl kul? eller vi som har kläder större än Medium kanske inte får åka skiis längre? vi är för ghetto? vart vill du komma igenligen?

Skillnad på stilar
jag har alltid pistol när jag åker.. man vill ju inte åka naked

Skillnad på stilar
jeppenator sa:
igentligen spelar de väll ingen roll hur kan klär sig eller vad man har för attityd? bara man uppför sig i backen å har skojj äre väl kul? eller vi som har kläder större än Medium kanske inte får åka skiis längre? vi är för ghetto? vart vill du komma igenligen?
w0rd

Skillnad på stilar
vadå komma?
Jag sa att det är skillnad mellan ghetto och baggy.
Det är ni som är så ettriga och driver vidare allting?
Hur orkar NI kommentera vartenda forum dag ut och dag in?

Skillnad på stilar
Lika bra att jag låser detta nu innan det spårar ur igen.

Sov så gott och sköt er nu.

//Hasse

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp