Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är inget proffs på det här med skidor. Har köpt ett par rossignol sprayer FS och nu sitter jag och undrar vad det är för skillnad på FS-modellen och BC-modellen?
PeTTeN, förra årets (bara) scratch (den vita) var ingen juniormodell. Det vara bara en enklare variant av FS som var lite billigare och lite mer lättåkt men också lite klenare. Juniormodellen hette "scratch pro" eller "scratch pro teen". Årets sprayer FS är alltså efterföljaren till förra årets scratch.
dina skidor är en helt okej skida om du inte väger för mycket eller kör alltför hårt. den klarar vanlig piståkning hyfsat men om du vill ha en mer stabil och starkare skida föreslår jag att du byter upp dig till scratch fs eftersom det är en mer gedigen skida än vad sprayer är.
om du känner dig osäker föreslår jag dig att dra till närmaste kunniga butik eller kolla runt i recensioner och skidtest. kolla akaskidor.se för att se om det står om deras senaste twintip-test.