bajskorvenflerkzfejja
Medlem
Skiunit.No
Hej allihopa! Det är så att jag för cirka två veckor sen beställde en avalaan Moonwalker från Skiunit.no och den har inte kommit än. Men det är inte detta som oroar mig utan jag har nu under alla dagar under den här veckan försökt att få tag på killen i Norge per telefon men han har ej svarat. Och när jag har ringt har jag ringt på rimliga tider ca. två gånger per dag. Sedan när jag skulle kolla hans nummer på sidan för någon dag sedan så hade han tagit bort det av någon anledning.
Så jag undrar om någon annan här på freeride har beställt något från den här sidan och hur lång tid det tog för er att få grejerna.
Ps. overalen fanns hos honom förra veckanDs.
MVH Bajeskörv!
Så jag undrar om någon annan här på freeride har beställt något från den här sidan och hur lång tid det tog för er att få grejerna.
Ps. overalen fanns hos honom förra veckanDs.
MVH Bajeskörv!