dark-rider
Ny medlem
Skivbromsar under 1000kr?
någon som har tips på billiga men hyfsade skivbromsar under tusenlappen ? mekaniska som hydrualiska =)
Mvh
Mvh
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dämpad fram gaffel?dark-rider sa:Har en bmx med en RST launch gaffel med skivbromsfäste.. skulle haft en skiva fram, lite udda kanske. har ört att dom flesta vill ha bak, men det krävs ju mer för att bromsa framhjulet =) Men ja har tittat runt lita och grejsat så ja ska bara få tag i ett nav med hål för 36 ekrar också ska en kille sätta ihop de åt mig =)
Okejokejjohnpalmborg sa:På chainreactioncycles får du mekaniska avid BB5 för dryga 500 lappen. annars är Avid juicy 5 en bra hydraulisk, den går på 850:- tror jag![]()
måste ju bli en sjukt dålig vinkel.............dark-rider sa:JappLite ovanligt det med, en mini dirt =)
det beror på hur du menar, Jag kör med BB5 och den ''håller'' väldigt bra, med rätt inställningar nyper den riktigt bra. men du får mer bromseffekt av Juicyn, tror jag. men den är ju lite svårare att meka med då den inte är mekanisk.dark-rider sa:Okejokejjohnpalmborg sa:På chainreactioncycles får du mekaniska avid BB5 för dryga 500 lappen. annars är Avid juicy 5 en bra hydraulisk, den går på 850:- tror jag![]()
Är det något du rekomenderar som håller ett tag ? =)