Skön musik i backen..

Skön musik i backen..
Nancy sinatra - you only live twice-

Goldfinger -superman-

caviar - tangerine speedo-

ghostrife, mark johnson m.m -ohh wee-

blink 182 -first date-

mer adda min msn jameriqoui@hotmail.com

/ Clare

Skön musik i backen..
Du ska lyssna på den musik som alla andra lyssnar på i parken. Även fast du hatar den musiken. Du får inte lyssna på någonting annat!

Kör in lite gabber/makina/happy hardcore/trance/techno så ska du se att det ordnar sig. =D

Skön musik i backen..
Jag brukar mobba alla mina polare som lyssnar på musik i backen.
Men annars så tycker jag att lugn skön musik e rätt väg att gå.
Typ slightly stoopid swollen members mm mm

Skön musik i backen..
Huvudsaken är den att låtarna som du lyssnar på ska ha varit med i melodifestivalen! =P

Eller vadå? Sa nån hörlurar???

Ta en gammal bergsprängare på axeln(det är tvunget att åka snowblades utan stavar) åsså slåru på "det gör ont" på högsta volymen och så åker du igenom hela funparken utan att hoppa i nåt hopp. För att lyckas som bäst bör du ha på dej följande:
*Alldeles för stor svart dunjacka, den ska sluta typ vid knäna.
*Stor mössa där det står AIK, Djurgården eller hammarby. Det måste även vara en stor boll högst upp på mössan.
*blåa Jeans.
*hyrpjäxor eller nåra gamla fula som hittat i källarn som är från den tiden då din gammelfarfar åkte skidor.
*Och för guds skull! Glöm inte halsduken och öronmuffarna(det är nog bra att ha ett par öronproppar innanför öronmuffarna)!

OBS! Kom ihåg att även ha på musiken i liftkön samt på väg upp i liften.

Skön musik i backen..
Jag undrar vad ni brukar ta för droger när ni åker skidor? I parken är det dödskönt att ta lite LSD för att få mer spinn. När jag surfar puder brukar jag röka gräs så jag slipper uppfatta vad som händer runt omkring mig, jävligt soft alltså! I liftkön brukar jag blanda rohypnol med alkohol, sen är det bara att slå på i liftkön och tränga sig förbi...

Ni e så nördiga altså damn it!
Get a life lystna på vafan du själv vill

Skön musik i backen..
http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=21269 i denna trad listar de musiken fran en massa skidfilmen, de brukar passa alldeles utmärkt att aka till...

Själv föredrar jag punk/rock att aka till, nagot som man riktigt tänder till pa. Men om du ska aka länge i taget sa glöm inte att ha pa normal volym.. fick själv känningar av tinnutus efter vinters skidresa med nyinköpt mp3spelade som gick pa högsta volym under varje ak, piper faktiskt fortfarande :/

(sitter utomlands sa ni far klara er utan o@)

Tillbaka
Topp